کودکان نیاز به رشد و آموزش دارند و در کنار این ها باید اوقاتی را هم برای بازی کردن داشته باشند. اسباب بازی ها نقش بسیار مهمی را در رشد کودکان ایجاد می کنند. انواع اسباب بازی هایی وجود دارد که به صورت آموزشی و فکری می باشند. از انواع اسباب بازی ها عروسک ها بسیار طرفدار دارند بخصوص برای دختران بسیار مورد توجه می باشد.

 انواع عروسک ها می توانند برای کودکان نقش جامعه ی کوچک را بازی کنند. عروسک از جنس های مختلفی ساخته می شوند که می تواند به صورت پلاستیکی و یا پارچه ای باشد. انواع مختلف عروسک می توانند شکل کودکان باشند و در انواع عروسک می تواند شخصیت کارتونی داشته باشد که عروسک با شخصیت های پسرانه و دخترانه وجود دارد که هر کدام شخصیت های قوی می باشند و کودکان می توانند با الگو گرفتن از عروسک با شخصیت های خوب در رشد و خلاقیت خود تاثیر بگذارند. عروسک به صورت طبیعی نیز وجود دارد که شکل طبیعی داشته و کودکان را می تواند بسیار سرگرم کند. جنس عروسک برای کودکانی که مدام با آن سر و کار دارند بسیار مهم می باشد و باید از جنس غیر مضر و با کیفیت باشد. عروسک برای سنین پایین تر کودکان به صورت بدون مو و لباس و بدون لوازم کوچک بوده زیرا کودکان با سن پایین عروسک هتا را به دهانشان می برند و به این صورت مشکلی از بابت عروسک پیدا نمی کنند. عروسک ها را می توانید از فروشگاه های کودکان تهیه کنید. برای خرید راحت تر و به صورت گسترده با تنوع بالا تر می توانید از سایت فروشگاهی تهیه کنید.

فروشگاه بازیساز مارکت از معتبر ترین فروشگاه های عروسک به صورت کاملا استاندارد و مناسب کودکان می باشد که شما می توانید از سایت این فروشگاه دیدن فرمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()