یک مدل از کفپوش هایی که برای کف آپارتمان و مکان های اینچنینی مورد استفاده قرار می گیرد پارکت می باشد به این گونه که تکه های پارکت را به صورت آجری،شطرنجی،جناغی و .. کنار هم قرار می دهند تا کف فضا کاملا پر شود.استقامت پارکت در برابر ضربه و رطوبت کمتر از سرامیک است ولی عایق بهتری نسبت به سرما وصدا می باشد.زادگاه این کفپوش ها کشورهای المان وسوئیس می باشد.برای انتخاب پارکت باید به فضا، دکوراسیون توجه نمود چون اگررنگ پارکت اشتباه انتخاب شود زیبایی و جلوه خود را از دست می دهد و ضخامت پارکت از نظرپایداری اهمیت ویژه ای دارد به طور مثال در محیط های پر رفت و آمد ضخامت پارکت باید بیشتر باشد.به طور کلی ضخامت استاندارد پارکت در منزل مکسونی 8 میلیمتر است.

صبیعی بودن پارکت و عدم وجود هر گونه مواد شیمیایی یکی از بزرگترین مزایا پارکت چوبی می باشد.در حال حاضرپارکت لیمینت که چند ساله وارد بازار شده از نظر استقامت و عدم وجود حشرات و قارچ ها، تنوع و زیبایی، نصب راحت و قیمت پایین تر نسبت به پارکت چوبی برتری دارند.چون سرامیک ازجنس سنگ هست نسبت به پارکت شکننده تر هست و در برخورد با اجسام ممکن است دچارشکستگی شود.امروزه پارکت ضد آب برای کسانی که که بافت چوب را برای مکان هایی مثل حمام و دستشویی ترجیح می دهند به بازار عرضه شده است زیرا که آب بزرگترین دشمن پارکت های چوبی است.یکی دیگراز نکاتی که باید در انتخاب پارکت در نظر بگیریم این است که رنگ انتخابی پارکت زود کثیف و خدشه دار نشود.

انتخاب پارکت مناسب نیازمند آن است که از مشاورین مجرب در تمامی زمینه ها اعم از قیمت کیفیت دوام و ... کمک گرفت به همین علت می باشد که ما به شما توصیه می کنیم که برای خرید پارکت به سراغ فروشگاه دکور آفیس بروید که مشاورین خبره ای را در این زمینه در اختیار دارد .

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()