یکی از بهترین راهکارهای مرزبندی و تعیین حدود یک  زمین فنس کشی است. فنس از بهترین راهکارهایی است که به واسطه آن میتوان مرز میان خود و زمین مجاور را تعیین نمود و از ورود افراد به صورت آگاهانه یا غیر آگاهانه به زمین جلوگیری به عمل آورد. فنس نه تنها در حال حاضر بلکه از گذشته تا کنون یکی از راه های مرزبندی محصوب میشده که البته با گذشت زمان استفاده از آن به مراتب بیشتر شده است. البته در گذشته کیفیت فنس تا به این حد بالا نبود و تنها برای چند سال میتوانستند دوام بیاورند. اما امروزه همه چیز تغییر کرده و فنس ها از جنس گالوانیزه و با مقاومت بسیار بالا هستند که میتوانند تا چندین سال بدون آنکه کیفیت آنها افت کند و یا تغییر شکل دهند مورد استفاده قرار گیرند. فنس  های جدید همچنین به راحتی و با هر وسیله ای برش نخورده و قطع نمیشوند که یک مزیت بزرگ برای آن محسوب میشود.

ویژگی های فنس

از ویژگی های فنس که باعث شده تا در مکان های مرطوب به راحتی بتوان از آن استفاده نمود ضد آب و رطوبت بودن آن است. بیشتر فنس های تولید شده تا به امروز گالوانیزه هستند که این موضوع ویژگی ضد آب بودن را به آن بخشیده است. از ویژگی های فنس در مقایسه با حصارهای قدیمی باید نصب آسان آنرا نام برد. نصب فنس در مدت زمان کوتاهی انجام میشود و مانند دیگر تجهیزات نیست که مدت زمان زیادی به اجرا نیاز داشته باشد. فنس از وزن نسبتا پایینی برخوردار است که در نصب آسان تاثیر زیادی دارد و نصاب دردسرهای نصب حصارهای قدیمی را نخواهد داشت.

عمر فنس نسبت به سایر حصارها بیشتر است و طبق بررسی های به عمل آمده عمر فنس میتواند از ۵۰ سال نیز فراتر برود. البته نوعی فنس نیز وجود دارد که به دلیل خاصیت هایی مانند مقاوم در برابر نور ماورا بنفش میتواند تنها تا مدت ۵ سال عمر کند اما به طور کلی فنس ها از عمری بالغ بر ۵۰ سال برخوردار هستند که از ویژگی های عمده آن محسوب میشود. تیم حصارسیم یکی از شرکت های فعال در زمینه ی تولید انواع فنس می باشد .

مقاومت فنس نسبت به جنس آن متفاوت است و برخی از آنها به دلیل نوع آلیاژی که در ساخت آنها به کار رفته است از مقاومت کم و یا بیشتر برخوردار هستند. به طور مثال فنس هایی که از استیل و یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند میتوانند عمر بیشتری نسبت به سایر فنس ها داشته باشند. البته فنس های ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ قیمت بالایی نیز دارند که برای حصارکشی هایی همچون باغ و یا محوطه های ورزشی چندان مناسب نیستند.

در تولید فنس از مفتول با قطر متفاوتی استفاده میشود که مفتول های با قطر بالا میتوانند مقاومت بیشتری در برابر فشار  از خود نشان دهند. در خرید فنس باید توجه داشته باشید که چه مکانی را قصد دارید تا حصار کشی کنید و به موقت و یا دائمی بودن حصار کشی نیز توجه کنید تا مجبور نشوید هزینه زیادی را برای اینکار صرف نمایید.  اگر قصد حصارکشی به صورت موقتی دارید پس دیگر نیازی به خرید فنس های گران قیمت ندارید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()