امروزه با پیشرفت تکنولوژی از مکانیزم شوتینگ زباله برای دفع زباله ها استفاده می شود. به این صورت که شما برای دفع زباله ها تنها چند ثانیه باید وقت بگذارید. شوتینگ زباله به منظور سهولت دفع زباله و همین طور کم شدن تردد در داخل ساختمان انجام می گیرد. شوتینگ زباله را می توان در ساختمان های تجاری نیز اجرایی کرد. شوتینگ زباله در ابتدا فاقد تهویه هوا و عایق صدا بود ولی با بیشتر شدن امکانات امروزه در شوتینگ زباله از عایق صدا به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و همین طور از تهویه ی هوا در اتاقک استفاده می شود. دریچه ی ورود زباله به وسیله ی کانالی به سطل زباله متصل می شود.

 در گذشته شوتینگ زباله دارای سطل معمولی بود که تمامی زباله ها با هم به سطل زباله انتقال داده می شدند ولی امروزه تفکیک زباله ها در سیستم شوتینگ زباله وجود دارد که از دو قسمت زباله تر و خشک تشکیل شده است که زباله ها را به صورت تفکیکی به شوتینگ زباله انتقال می دهد و به این صورت مراحل بازیافت زباله نیز آسان تر می شود.

در داخل شوتینگ زباله سیستمی وجود دارد به نام کامپکتور که زباله ها را فشرده سازی می کند. کامپکتور می تواند زباله ها را تا چهل درصد فشرده کند. در زمان فشرده سازی شیرابه ی ناشی از آن از مسیری که در شوتینگ زباله برای آن قرار داده شده وارد فاضلاب می شود و زباله ها داخل کیسه قرار می گیرند. کانال اصلی شوتینگ زباله باید ضد زنگ باشد و در بلند مدت دچار خرابی نشود، به این منظور برای کانال اصلی از ورق گالوانیزه استفاده می شود.

 شرکت هایی وجود دارند که سیستم شوتینگ زباله را ارائه می دهند که از معتبرترین شرکت ها شرکت نخستین کار می باشد که شما می توانید از این شرکت اقدام به داشتن شوتینگ زباله کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()