پیچ و مهره ها و سایر قطعاتی که به صورت رزوه ای بسته می شوند در ابتدا بسیار مقاوم و قابل اطمینان به نظر می رسند ولی تمامی این قطعات رزوه ایی پس از قرارگیری در لرزش و حرکات شدید بسیار متحرک هستند و ممکن است به راحتی از یکدیگر جدا شوند. برای محکم شدن قطعات رزوه ایی از انواع چسب برای محکم گردن آن ها استفاده می شود. لاک رزوه در حقیقت نوعی چسب رزوه ایی محسوب می شود. با این تفاوت که به عنوان یک روکش روی قطعه پوشش داده شده و پس از بسته شدن رزوه و وارد شدن فشار به لاک رزوه این محصول به عنوان نوعی چسب بین دو قطعه قرا می گیرد و مانع از باز شدن قطعات رزوه ایی می شود.

قطعات رزوه ایی به دلیل راحتی در نصب در صنایع بسیار محبوب هستند و در انواع صنایع استفاده های فراوانی از آن ها می شود، با استفاده از لاک رزوه می توانید از استحکام قطعات پس از رزوه کاملا مطمئن باشید و بدون نگرانی از لرزش و تکان های شدید از لاک رزوه استفاده نمایید. از دیگر مزیت لاک رزوه مقاومت بسیار بالای این محصول نسبت به تنش های برشی و همچنین انواع حلال های آلی و معدنی می باشد. از طرفی لاک رزوه در برابر رطوبت و سایر محیط ها مقاومت بالایی دارد.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار اولین شرکت تولید کننده ی لاک رزوه در ایران است که با دارا بودن مهندسان و متخصصین باتجربه و محقق و پس از سالها تلاش و تحقیقات علمی در آمریکا توانسته این تکنولوژی را وارد ایران کرده و به ثبت برساند. لاک رزوه اکنون به تولید انبوه نرسیده و در حال تحقیقات و بررسی های تکمیلی جهت عرضه به بازار مصرف داخلی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران شرکت تماس حاصل نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()