لاستیک ها در برند های مختلفی وجود دارند که یکی از برند های معروف در این زمینه شرکت لاستیک میشلن می باشد. شروع فعالیت شرکت لاستیک میشلن از سال 1899 می باشد که برادران میشلن این شرکت را تاسیس کردند و محل تاسیس شرکت لاستیک میشلن در فرانسه است. البته بعد ها شرکت لاستیک میشلن در کشور های دیگر نظیر گرینویل و آمریکا بنیان گذاری شد. در ابتدای کار شرکت لاستیک میشلن ، تولید لاستیک را برای دوچرخه در نظر گرفت که توانست لاستیک های با کیفیتی را تولید کند و در این راه پیشرفت بسیاری کند.

 بعده ها به فکر تولید لاستیک میشلن برای خودرو افتاد که با طراحی بسیار مهندسی توانست لاستیک میشلن را برای خودرو طراحی سازد و به تولید برساند. به خاطر داشتن کیفیت و بهترین مواد برای ساخت لاستیک میشلن ، این لاستیک توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب کند و در مدت کوتاهی جزء بهترین لاستیک ها در دنیا شود و لاستیک میشلن را بسیاری از نقاط دنیا صادر کند. لاستیک به عنوان بخش مهمی که در سیستم حرکتی خودرو دارد می تواند نقش مهمی را ایفا کند. لاستیک میشلن جزء بهترین لاستیک ها می باشد و فروش بسیار بالایی را دارد به طوری که بسیاری از نمایندگی لاستیک میشلن در ایران نیز وجود دارد. لاستیک میشلن دارای بهترین متریال بوده و در طراحی آن بهترین شیوه در نظر گرفته شده است. برای خرید لاستیک میشلن می توانید به نمایندگی های معتبر آن در سرتاسر دنیا مراجعه کنید و لاستیک میشلن انتخابی خود را از میان انواع متنوع آن انتخاب کنید و یک خرید خوبی داشته باشید.

فروشگاه تایر ایرانیان از نمایندگی های معتبر لاستیک ها می باشد که می توانید به صورت اینترنتی محصولتان را از این سایت خریداری کنید. برای دیدن نمونه ها به سایت مراجع بفرمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()