شرکت Lanbao Seneing Technology Co ، شرکت شانگهایی است که در سال 1988 افتتاح گردیده. این شرکت از تولید کنندگان پیشرو اتوماسیون صنعتی، اندازه­گیری، سنسورهای کنترلی و ... می باشد. همچنین در چین در زمینه سیستم تخلیه زباله­ها به صورت هوشمند فعال بوده است. از جمله فعالیت­های مهم شرکت و نمایندگی Lanbao می­توان به تولید و فروش سنسور اندازه گیری و کنترل صنعتی ،تحقیق و توسعه نرم افزارهای مرتبط با اتوماسیون های صنعتی، سنسورها و سیستم­های استاندارد برای مشتریان نام برد. همچنین دارای سرتیفیکیت­های UL , CE , CCC , ISO 90001: 2008 برای سیستم مدیریت می باشد.

از جمله محصولات شرکت Lanbao   شامل موارد زیر می باشد :

  • سنسورهای خازنی
  • سنسورهای القائی
  • سنسورهای فوتوالکتریک
  • کابل بازتابنده و اتصال

به عنوان مثال سنسورهای نوری سری PR تولید شده در این شرکت از نوع سلندری است که به انواع مختلفی (رفلکتوری ، یکطرفه و فرستنده / گیرنده ) در خروجی های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت استفاده از سنسورهای نوری این شرکت، در دو خروجی بودن آنها می­باشد ( یک سیم برای کنتاکت نرمال ON و سیم دیگری برای کنتاکت نرمال OFF).

 سیگنال­های آنالوگ به کار برده شده برای برخی از خروجی ها برای اندازه گیری ضخامت و جابجایی مواد مورد استفاده قرار می­گیرند.

فروشگاه تهران اتوماسیون به عنوان نمایندگی Lanbao به صورت رسمی ، تمام محصولات این شرکت را با کیفیت بالا و اورجینال در اختیار مشتریان خاص خود قرار می­دهد. شما عزیزان با مراجعه به وب سایت فروشگاه تهران اتوماسیون به کلیه محصولات ارائه شده به عنوان نماینده فروش شرکت­های هانیانگ، اپتکس و نمایندگی Lanbao  دسترسی خواهید داشت و برای خرید با با کارشناسان مجرب واحد فروش تماس حاصل نمائید تا هماهنگی­های لازم را برای شما عزیزان تنظیم نمایند. این محصولات با ضمانت پشتیبانی پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می­گیرد و به شما این امکان را می­دهد در صورت داشتن هر گونه سؤال، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و همکاران ما ، شما را به نحو احسنت راهنمائی کنند.  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()