برای ضبط کردن فیلم در خانه و یا فروشگاه و شرکت و دیگر مکان ها می توان از خرید و فروش انواع دوربین مدار بسته استفاده کرد. اولین دوربین ها در آمریکا تولید شدند و مورد استفاده قرار گرفتند. استفاده از دوربین مدار بسته عصر جدیدی از تکنولوژی را رقم زد و توانست بسیاری از مشکلات ما را حل کند. انواع مختلفی از دوربین مدار بسته وجود دارد مانند دوربین مدار بسته آنالوگ که این دوربین مدار بسته  نوع رایج دوربین می باشد و قیمت کمتری را نسبت به مدل های دیگر دوربین مدار بسته دارند، این نوع قیمت کمتر و نصب راحت تری دارد که از چند دوربین و یک ضبط کننده تشکیل می شود.

 نوع بعدی دوربین مداربسته دام آنالوگ HD دادهوا مدل DH_SD22204I_GC  است که وضوح بالاتری دارد که در مکان های امنیتی بیشتر از این نوع از دوربین مدار بسته استفاده می شود زیرا تشخیص چهره با استفاده از این نوع دوربین ها بهتر می باشد و قیمت آن مقدار کمی از مدل های معمولی دوربین مدار بسته گران تر است ولی کارایی بیشتر و بهتری دارد و خرید آن توصیه می شود، نوع سوم دوربین مدار بسته آنالوگ تحت شبکه می باشد که نام دیگرش دوربین اینترنتی نیز می باشد، کار کردن با این نوع از دوربین مدار بسته به صورت آنلاین امکان پذیر است و می توان تصاویر را با استفاده از اینترنت دریافت کرد. در این نوع از دوربین مدار بسته از تجهیزات شبکه ای بیشتری استفاده می شود. برای این که دوربین مدار بسته از نوع شبکه ای را راه اندازی کنید نیاز به سوئیچ کردن شبکه می باشد. برای استفاده از دوربین مدار بسته اینترنتی به مودم روتر نیاز داریم. با استفاده از دوربین مدار بسته اینترنتی نیز می توانیم تصاویر بسیار خوبی را داشته باشیم.

امروزه دوربین ها تقریبا در همه ی فروشگاه ها و مراکز دیده می شود. برای سفارش انواع دوربین می توانید به سایت مراجعه کنید و انواع محصولات را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()