لاستیک نانکن در واقع لاستیک نانکنگ (NANKANG) می باشد که در ایران به اشتباه با نام نانکن معرفی شده است. تایر نانکن از محصولات قدیمی کشور تایوان می باشد که به دلیل کیفیت لاستیک های سواری، کشاورزی، ماشین آلات سنگین محبوبیت فراوانی پیدا کرده است و افراد زیادی مایل هستند از انواع لاستیک نانکن برای خودرو خود استفاده نمایند و از مزایای آن بهره مند گردند.

لاستیک نانکن با وجود قدمت طولانی که در ساخت انواع تایر دارد، در حال حاضر نیز با استفاده از مواد پیشرفته و به کار گیری انواع متریال با دوام و سازگار با شرایط آب و هوایی 4 فصل، انواع تایر نانکن را تولید می نماید. لاستیک های نانکن به دلیل کیفیت بالایی که دارد، طرفداران زیادی را در ایران به خود جذب نموده است و با قیمت خرید مناسب به فروش می رسد، به همین دلیل افراد زیادی مایل هستند از لاستیک سواری نانکن استفاده می کنند. برای خرید لاستیک مسابقه ای نانکن 205/45/16 NS-2R به سایت مراجعه کنید. از دیگر ویژگی های تایر نانکن می توان به أخذ گواهینامۀ Q1 اشاره نمود که از شرکت فورد آمریکا کسب نموده اند و موجب معتبرتر شدن برند نانکن در جهان شده است و انواع لاستیک های خودرو را با قیمت ارزان عرضه می کنند. از مهمترین ویژگی ها و مشخصات لاستیک نانکن می توان به قابلیت تولید انواع تایر در سایز، ابعاد و کارایی های مختلف اشاره نمود که متناسب با خودروهای سواری، اسپرت، سرعتی، کشاورزی، صنعتی و ... ساخت انواع لاستیک را انجام می دهد و در سراسر جهان از معتبرترین برندهای لاستیک به حساب می آید و سهم بزرگی از بازار خرید و فروش لاستیک را به خود اختصاص می دهد.

برای خرید انواع تایر سواری نانکن، به تمام مشخصات فنی که بر روی لاستیک حکاکی شده است، توجه داشته باشید و ابعاد لاستیک، وزن قابل تحمل، میزان دمای قابل تحمل دما، تاریخ تولید، نوع سازگاری با شرایط آب و هوایی، عمق رینگ و ... را بررسی کامل نمائید و سپس خریداری نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()