کفش ایمنی یکی دیگر از اقلام تجهیزات ایمنی می باشد که در برخی از مشاغل نقش بسزایی در حفظ سلامتی پرسنل دارد و حس رضایت مندی افراد را به دنبال خواهد داشت و کار کردن را برای افراد مشکل خواهد نمود. خرید کفش ایمنی نیاز به آگاهی کامل به نوع حرفه و همچنین آگاهی نسبی به انواع کفش ایمنی دارد تا بتواند کارایی و کیفیت لازم را داشته باشند.

افرادی که در حرفه های پر خطر فعالیت دارند، مهم است که با استفاده از تجهیزات ایمنی، سطح امنیت جانی خود افزایش داده و با آسایش خیال و آسودگی خاطر فعالیت خود را انجام دهند. برای ساخت انواع کفش ایمنی باید تمام اصول ایمنی در آن رعایت شده باشد، به عبارتی متناسب با نوع فعالیت برخی از حرفه ها، نیاز است کفش ایمنی آهنی خریداری شود و یا برای پرسنل آتش نشان، استفاده از کفش ایمنی ضد حریق و مقاوم نسبت به حرارت و گرما از ویژگی های کفش ایمنی آتش نشانی می باشد.

از مهمترین ویژگی های انواع پوتین و کفش ایمنی می توان به پنجه فولادی (آهنی)، خاصیت ضد لغزش، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اسیدی، ضد حریق و آتش، دارای کفی مقاوم و عرقگیر اشاره نمود، که هر کدام از این ویژگی ها بر روی قیمت و کیفیت کفش ایمنی تأثیر مستقیم دارد. به همین خاطر قیمت ارزان کفش ایمنی منوط به پایین بودن کیفیت کفش ایمنی نمی باشد. بهتر است متناسب با نوع حرفه، کفش ایمنی خریداری شود تا در شرایط وقوع حادثه، قابلیت جلوگیری از صدمات جسمانی را از خود نشان دهد.

از مهمترین بخش های کفش ایمنی می توان به زیره کفش ایمنی، رویه کفش ایمنی و سرپنجه کفش ایمنی اشاره نمود که نقش بسار مهمی در انتخاب نوع کفش ایمنی دارد. به دلیل آنکه کف پا به عنوان قلب دوم به حساب می آید، در نتیجه در خرید کفش ایمنی توجه لازم به کار برده شود تا خستگی مفرط برای افراد حاصل نشود.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()