آسمان مجازی از مدرن ترین روش های طرای و اجرای انواع سقف های کاذب می باشد، که در طی سالیان اخیر به سرعت مورد پذیرش  مردم قرار گرفت و البته بیشترین موارد استفاده را در ساختمان های تجاری، مهد کودک ها، رستوران ها و آشپزخانه منازل دارد.  از ویژگی های آسمان مجازی که سبب محبوبیت آن در بین دیگر سقف های کاذب شده است، می توان به وزن کم، ضد گرد و غبار بودن، تنوع بسیار بالا در طرح و نقش ، قابلیت ضد آب و اشتعال، نور پردازی ویژه محیط و قابلیت تعمیر و ترمیم آسان اشاره کرد، که سبب ترغیب متقاضیان به این سمت و سو باشد. از طرح های پر فروش آسمان مجازی  می توان طرح های طبیعت، درختان، ابر و آسمان، طرح های رومی و طرح های اسیمی و سنتی را نام برد، که علاوه بر زیبایی، آرامش طبیعت را نیز به محیط داخلی ساختمان می بخشند. قیمت نصب و اجرای آسمان مجازی با توجه به کیفیت، ماندگاری و زیبایی حائز اهمیت آن بسیار مناسب است، و این مورد را می توان در کنار دیگر مزایای آن قرار داد.

نور پردازی در کیفیت اجرای انواع سقف های کاذب اهمیت ویژه ای دارد، و در سه نوع نورپردازی با لامپ های LPL ، لامپ های T4 و T5 و نور پردازی با استفاده از انواع لامپ های LED ارائه می شود، که بهتر است یکی از موارد فوق را برای رسیدن به خروجی مطلوب خودتان انتخاب نمایید. نوع چاپ بروی سازه سقف کاذب یکی دیگر از نکات مهم و موثر در انتخاب سقف کاذب می باشد، که به روش های چاپ مستقیم ضد آب و چاپ استیکری تقسیم می شود. برای سفارش آسمان مجاز طرح آسمان و ابر به سایت مراجعه کنید.

 شرکت های بسیار زیادی هستند، که در این صنعت نوپا در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند که از با سابقه ترین آن ها می توان به شرکت دکور آفیس در تهران اشاره کرد، که تا کنون توانسته بالاترین میزان رضایت از مشتریان را کسب نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()