درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پر کاربردترین درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد که در شرکت ها، کارخانجات، فروشگاه های بزرگ، بیمارستان ها و برج ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند و افراد مختلف می توانند به راحتی از درب اتوماتیک شیشه ای عبور کنند، بدون آنکه نیاز به زدن دکمه و یا گرفتن دستگیره داشته باشد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای دارای قاب فلزی مقاوم می باشند که در سایز و مدل های متفاوت ساخته می شوند و بر اساس سلیقه های متنوع، در طرح های زیبا و چشمگیر تولید می شوند و در ورودی های ساختمان به کار می روند تا نمای زیبایی به ساختمان ها ببخشند.

ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای از مزایای پیشرفت تکنولوژی می باشد که سراسر جهان از آن برای تولید انواع محصولات جدید استفاده می نمایند تا زندگی روزمرۀ انسان ها با کیفیت بهتری سپری شود. مکانیزم درب اتوماتیک شیشه ای بر اساس تکنیک حرکت کشویی کار می کند و به راحتی با استفاده از سنسورهای حرکتی و وزنی، درب را به صورت خودکار باز و بسته می کند و ورود و خروج افراد زیادی را بدون کنترل فیزیکی انجام می دهد. برای خرید درب شیشه ای لابل اویلوس 150 به دلیل حجم بالای استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای ، در ساخت درب خودکار شیشه ای، از رنگ و طرح های متنوع و زیبا به کار رفته است تا در عین کارایی، زیبایی ظاهری فضا را نیز بهبود ببخشد.

در حال حاضر به دلیل مکانیزم ساده ای که درب اتوماتیک شیشه ای دارد در مدل های مختلف درب اتوماتیک شیشه ای تک دری و درب اتوماتیک شیشه ای و یا دو تا در کنار یکدیگر طراحی می شوند، تا متناسب با ابعاد ورودی ساختمان و حجم افرادی که تردد به ساختمان دارند، درب اتوماتیک شیشه ای را برای نصب انتخاب می کنند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()