گاو صندوق خانگی از دیگر محصولات گاو صندوق است که دارای قابلیت هایی می باشد که به راحتی می توان در منازل از آنها استفاده نمود. در بازار انواع گاو صندوق خانگی با امکانات متفاوت فروخته می شوند. هدف از ساخت انواع گاو صندوق، ذخیره سازی و نگهداری مدارک مهم و اموال می باشد که به راحتی نمی توان در هر مکانی قرار داد. از این رو با استفاده از گاو صندوق می توان مدارک را از دزدیده شدن جلوگیری کرد. برای اطلاع از قیمت فروش گاوصندوق خانگی ضدسرقت به سایت مراجعه کنید.

انواع گاو صندوق خانگی

سیف باکس خانگی همان گاو صندوق دیجیتال خانگی است که از کیفیت و امنیت بالا برخوردار می باشد. نحوۀ کارکرد گاو صندوق دیجیتالی بدین شکل است که با استفاده از یک صفحه کلید دیجیتالی باز و بسته کردن درب گاو صندوق کنترل می شود و با رمزگذاری ارقام بیشتر می توان امنیت گاو صندوق را افزایش داد. گاو صندوق خانگی پاد پولاد، گاو صندوق دیپلمات و سیف باکس دیجیتالی آرکا نمونه ای از برندهای معروف سیف باکس خانگی می باشد که سبک، مستحکم و دارای قیمت ارزان و ناسب می باشند. برای ساخت انواع گاو صندوق خانگی از ورقه های فولادی با ضخمات بالا استفاده می شود. سیف باکس خانگی استحکام و مقاومت بالایی در برابر سوراخ کردن به وسیلۀ دستگاه های جوشکاری دارد و به راحتی نمی توان آن را باز نمود. ضمن آنکه برخی از گاو صندوق های خانگی علاوه بر قفل اصلی دارای قفل ضامن نیز می باشند. برای  خرید گاوصندوق ضدسرقت به سایت مراجعه کنید.

خرید گاو صندوق خانگی

هنگام خرید گاو صندوق خانگی باید مشخصات فنی را مورد توجه قرار داد و بر اساس آن و توان مالی مناسب ترین سیف باکس خانگی را خریداری نمائید. با خرید سیف باکس خانگی با کیفیت دیگر نیاز به نگرانی نیست.

برای خرید و فروش گاوصندوق خانگی می توانید از تجریبات پرسنل با تجربۀ فروشگاه تجهیزات کمک گرفته و سپس مناسب ترین گاو صندوق خانگی را با قیمت مناسب و شرایط عالی خریداری کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()