با پیشرفت تکنولوژی ساخت تابلو ها افزایش پیدا کرده و از حالت های ساده ی اولیه تبدیل به انواع مختلف با جنس ها و طرح های مختلف شده است. تابلو سازی با هدف تبلیغات و نشان دادن یک محصول یا نام مرکزی به دیگران تولید شده است. تابلو ها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند که شما برای سفارش تابلو باید اندازه ای را که می خواهید پیدا کنید معمولا اندازه ی تابلو ها اندازه ی سر در فروشگاه ها با کمی تغییر مناسب است اما برخی از دو یا چند تابلو برای نام برند و محصولات انتخاب می کنند. نکته ای که اهمیت دارد این است که تابلو باید در معرض دید قرار بگیرد و آن قدری بزرگ ئ با خط درشت نوشته شده باشد که دید دوری را هم ایجاد کند. البته انواع تابلو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است مثلا جنسی که برای تابلوسازی می خواهیم استفاده شود باید با توجه به استفاده ی ما باشد. برای انجام انواع تابلو سازی به سایت مراجعه کنید.

تابلو هایی از جنس های پلاستیک و انواف فلز تولید می شوند که در این میان اگر شما به تنوع رنگی و ساخت و همین طور زیبایی و خلاقیت اهمیت می دهید تابلوی پلاستیکی انتخاب شما خواهد بود اما اگر دوام و استحکام تابلو برای شما ظرط باشد حتما تابلو های فلزی را انتخاب می کنید. البته تابلو هایی با ترکیبی فلز و پلاستیک مانند انواع تابلو های ال ای دی نیز در بازار وجود دارد. این تابلو ها از سطح پوشیده شده از ال ای دی ها برخوردارند که این لامپ های کوچک با روشن شدن کلمات یا جملاترا نمایش می دهند. پس می توانید با استفاده از این نوع تابلو ها انواع جملات را درست کنید در واقع به این تابلو ها برنامه ای داده می شود که توسط حافظه ای به ابلو متصل می گردد و کلماتی که می خواهید را به نمایش می دهد. برای ساخت تابلو کامپوزیت و ترمو به سایت مراجعه کنید.

 

تابلو سازی تکاور یک مرکز تابلو سازی پیشرفته است که برای ساخت انواع تابلو ها با بهترین کیفیت از پرسنل مجرب خود بهره می گیرد و می تواند بهترین تابلو ها را با قیمت بسیار مناسب تولید کند. به دلیل حذف واسطه ها  و خرید مستقیم از تولیدی هزینه ی خرید تابلو از تابلو سازی تکاور به صرفه بوده و این مرکز می تواند نمونه های جدید ترین و مقاوم ترین تابلو ها را برای شما تولید کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()