معرفی چند نوع گاوصندوق:

ویژگی های گاوصندوق بیومتریک:

اگر به دنبال گاوصندوق  امن هستید که دارای قفل بیومتریک و برچسب قیمت مقرون به صرفه باشد، خرید صندوق ایمنی بیومتریک ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. با نصب این وسیله، کار برای سارقین دشوار می شود. از مولفه های بارز این وسیله، قفلی است که با اثر انگشت باز می شود. ما از این نوع گاوصندوق می توانیم بیش از سی مدل بازار مشاهده کنیم. عملکرد این وسیله بسیار بالا است تا حدی که باز کردن آن توسط سارقین غیر ممکن می باشد. اگر می خواهید که وسایل با ارزش شما در هنگام خواب در نزدیک ترین بخش خانه به شما باشد. گاوصندوق تخت خواب را خریداری نمایید این نوع سیستم دارای امنیت بالایی است. برای خرید انواع گاوصندوق به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های گاوصندوق کف:

اگر قطر دیوار های منزل شما کم است و شما نمی توانید در آن گاوصندوق دیواری را پنهان نمایید می توانید از این نوع استفاده کنید.

شما می توانید به جای آن نصب یک صندوق امانات کف را بررسی کنید. این صندوق یک گزینه ی عالی برای سوراخ نکردن دیوار شما است. معمولاً از آن می توانند به عنوان یک دفاع اضافی در مقابل سارق ها، در زمین پنهان شوند. برای اطلاع از قیمت گاوصندوق کوچک به سایت مراجعه کنید.

 گاوصندوق های کف در شکل ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. هیچ محدودیتی در خرید و نصب این وسیله وجود ندارد، به این معنی که تقریباً در هر مکانی نصب آن امکان پذیر است. از جمله مکان هایی که برای نصب این وسیله انتخاب می نمایند نظیر زیرزمین، اتاق استراحت، پذیرایی و یا حتی کمد لباس می باشد.

به یاد داشته باشید که در خرید این وسیله باید نهایت دقت را به خرج دهید زیرا این وسیله بسیار کاربردی و حساس است، چرا که در صورت عدم دقت در انتخاب آن خسارت های زیادی به بار می آید. در خرید این وسیله باید ابتدا با انتظارات خود از آن آشنا باشید و سپس یک گاوصندوق با اندازه و امنیت مناسب خریداری نماییم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()