مبل راحتی از پرفروش ترین مبلمان خانگی و اداری است. مبلمان راحتی از نظر ساختار با مبلمان دیگر متفاوت می باشد و حس ریلکسی و راحتی بیشری را برای فرد ایجاد می کند. در حال حاضر انواع مبل راحتی شیک و مدرن در بازار عرضه می شود که بسیار جذاب و راحت می باشند. برخی از افراد خرید مبل راحتی را در کنار مبل سلطنتی بر می گزینند. این در حالی است که برخی تنها تمایل به خرید مبل های راحتی لاکچری دارند.

انواع مبل راحتی

مبل های راحتی به شکل های مختلفی طراحی می شوند که متناسب با سلیقه های مختلف و جایگاه های مختلفی از فضای اتاق نشیمن ساخته شده اند. مبل راحی ال، مبل راحتی تخت خوابشو، مبل راحتی لاکچری، مبل راحتی چستر، مبل راحتی موکا، مبل راحتی آوانته و مبل راحتی نیو چستر تنها تعداد اندکی از انواع مبل راحتی مدرن  است که در بازار عرضه می شود. هنگام خرید مبل راحتی باید راحتی نشیمن مبل، ارتفاع از سطح زمین و اندازۀ مبل باید در نظر گرفته شود. معمولاً برای تولید مبل راحتی از اسفنج پر تراکم استفاده می شود که نرم و انعطاف پذیری قابل قبولی داشته باشند. هنگام خرید مبل راحتی چوبی باید کیفیت چوب مبلمان را در نظر داشته باشید.

قیمت مبل راحتی

قیمت مبل راحتی به تعداد، نوع و جنس مبل بستگی دارد. تنوع طرح مبل راحتی بسیار فراوان می باشد و این مسئله موجب کاهش قیمت و افزایش کیفیت مبلمان راحتی شده است. معمولاً جنس روکش مبل راحتی از پارچه های مستحکم و نرم استفاده می شود که راحتی فرد را به همراه داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب به عنوان یکی از فروشگاه اینترنتی مبلمان چوبی در تهران و شهرستان ها فعالیت دارد. این مجموعه توسعه فعالیت خود، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، موقعیت مناسب خرید اینترنتی انواع مبل راحتی و دیگر محصولات چوبی را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()