میز ناهار خوری متناسب با صرف غذا طراحی شده است. خرید میز ناهار خوری ختصاص به حال حاضر ندارد و از گذشته مورد استفاده قرار می گرفت و خانواده ها به دور میز ناهارخوری جمع می شدند و غذای خود را کنار تمام اعضای خانواده صرف می نمودند. در حال حاضر نیز آشپزخانه بدون میز ناهار خوری کامل نمی شود و خرید انواع میز ناهار خوری مدرن به عنوان یکی از لوازم جهیزیه محسوب می شود.

انواع میز ناهار خوری

در بازار انواع میز ناهار خوری طراحی شده است که دارای یکسری مشخصات ویژه و عمومی می باشند. از مهم ترین مشخصه هایی که بهترین و مناسب ترین میز ناهار خوری باید داشته باشد، می توان به ارتفاع میز نسبت به سطح بدن فرد اشاره نمود که باید فردی که پشت میز می نشیند احساس راحتی داشته باشد و به راحتی بتواند غذای خود را میل کند و خستگی برای دستان ایجاد نکند. همچنین صندلی میز ناهار خوری باید به گونه ای باشد که پای فرد به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود و به هیچ عنوان پا بر روی هوا آویزان نباشد. طول و عرض میز نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید هنگام خرید میز ناهار خوری مد نظر داشته باشید. برای خرید میز ارزان به سایت مراجعه کنید.

قیمت میز ناهار خوری

قیمت میز ناهار خوری به جنس و ابعاد میز ناهار خوری بستگی دارد. به عنوان مثال میز ناهار خوری چوب گران تر از میز ناهار خوری استیل می باشد. همچنین میز ناهار خوری 6 نفره گران تر از میز ناهار خوری 4 نفره می باشد. قابل ذکر است که در حال حاضر تنوع میزهای ناهار خوری بسیار زیاد می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب در عرصۀ فروش انواع لوازم چوبی منزل اعم از انواع میز ناهار خوری فعالیت دارد و با راه اندازی وب سایت فروشگاهی، امکان مقایسه و خرید اینترنتی میز ناهار خوری را برای علاقه مندان فراهم نموده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()