ترازو از جمله وسایل الکترونیکی است، که بالاترین میزان تنوع در طراحی، دقت و ظرفیت اندازه گیری را دارد، به همین منظور  می توان آن ها را بر حسب دقت و ظرفیت اندازه گیری دسته بندی کرد و در قالب های آزمایشگاهی، فروشگاهی و خانگی قرار داد. دقت و حساسیت اندازه گیری در ترازو های دیجیتال ،متناسب با افزایش ظرفیت کاهش می یابد، که در ترازو های موجود در بازار این حساسیت برابر با 2، 5 و 10 گرم می باشد، و ظرفیت اندازه گیری در بازه های 30 تا 70 کیلوگرم می باشد.  منبع اصلی تامین انرژی در این دستگاه ها برق شهری می باشد، که در صورت قطعی و یا نوسان باتری داخلی درون ترازو قادر است، تا به مدت 120 دقیقه انرژی مصرفی دستگاه را تامین نماید. قیمت ترازو با توجه به ظرفیت و حساسیت اندازه گیری، جنس بدنه، نوع طراحی و  دیگر مشخصات فیزیکی دستگاه تعیین می شود. برای اطلاع از  قیمت ترازو به سایت مراجعه کنید.

این ترازو ها در  دو نوع علمک دار و بدون علمک تولید می شوند، که  در نوع علمک دار نمایشگر به روی علمک و دست مقابل دید کاربر قرار گرفته است. این نمایشگر ها از نوع LED هستند، و در سطر های جداگانه، وزن، قیمت پایه و قیمت کل محصول را نمایش می دهند. از مهمترین خصوصیاتی که به طور مشترک در اغلب دستگاه های دیجیتال اندازه گیری تعبیه شده، می توان به پارسنگ، شمارش کالاهای هموزن، قابلیت اتصال به انواع دستگاه های جانبی از قبیل کامپیوتر، بارکد خوان و پرینتر از طریق پورت های روی بدنه دستگاه اشاره کرد. خرید ترازو در مدل های پرینتردار، بارکد زن و ساده بر حسب قیمت و نیاز متقاضیان انجام می شود، این ترازو ها امکان انجام چندین کار را به صورت متوالی و سریع دارند. برای اطلاع از مرکز فروش ترازوی بارکد زن  از طریق لینک اقدام نمایید.

نمایندگی رسمی محک گستر از معتبر ترین شعب نمایندگی محصولات محک است، که پشتیبانی و فروش انواع ترازو و باسکول این برند معتبر داخلی را انجام می دهد. این مرکز با ارزان ترین قیمت انواع ترازو و باسکول محک را به سراسر کشور همراه با تضمین کیفیت، اصالت کالا و تعهدات شرکتی ارسال می کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()