پارکت آرتا یکی از معروف ترین پارکت های لمینت است که نسبت به رطوبت مقاومت بالایی دارد. پارکت های آرتا بسیار زیبا، شکیل و لاکچری می باشد که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. کفپوش پارکت لمینت آرتا ساخت ایران است که با برندهای خارجی قابل رقابت می باشد. در حال حاضر خرید پارکت آرتا را بیش از برخی از پارکت ها شاهد می باشیم که به دلیل مرغوبیت این نوع پارکت لمینت می باشد. برای اطلاع از  قیمت پارکت آرتا به سایت مراجعه کنید.

پارکت آرتا ضد آب

همانطور که پیش از این گفته شد، پارکت آرتا جزء دستۀ پارکت لمینت می باشد که قابلیت ضد آب، ضد خش، ضد باکتری و ضد سایش می باشد. به همین دلیل با عنوان پارکت لمینت آرتا ضد آب شناخته می شوند. به دلیل طراحی و رنگ خاصی که این نوع پارکت دارد، به راحتی می توان با سبک دکوراسیون مدرن و همچنین کلاسیک بر روی کف نصب نمود. نصب پارکت آرتا بسیار ساده می باشد و به راحتی می توان با استفاده از چند کلیک به یکدیگر متصل نمود و دیگر نیاز به استفاده از چسب ندارد. از مشخصات فنی کفپوش پارکت آرتا می توان به مقاومت سایشی AC4 اشاره نمود که متناسب مکان های پر تردد ساخته شده است. قابل ذکر است که بسته بندی پارکت های آرتا به شکل 8 تایل در یک بسته می باشد که این مسئله موجب جابجایی راحت پارکت لمینت شده است.  برای خرید انواع پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

قیمت پارکت لمینت آرتا

قیمت پارکت لمینت آرتا با توجه به تعداد تایل در بسته بندی، مقاومت سایشی، ضخامت و ابعاد تایل آرتا بستگی دارد. کفپوش پارکت آرتا به عنوان یکی از ارزان ترین پارکت های لمینت ایرانی محسوب می شود که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با سال ها تجربه، مفتخر است که پارکت لمینت آرتا را با قیمت ارزان و کیفیت عالی به صورت کارتنی به فروش برساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()