اتصالات جوشی به قطعات فولادی گفته می شود که در راستای مسدود نمودن انتهای لوله ها به کار برده می شود. ابعاد و ضخامت اتصالات جوشی فولادی با یکدیگر متمایز می باشد که می تواند به نوع کاربرد آنها بستگی داشته باشد. وسعت کاربرد اتصالات جوشی در صنایع مختلف گسترده می باشد و این مسئله موجب رونق این کسب و کار گشته است. برای اطلاع از فروش انواع اتصالات جوشی به سایت مراجعه کنید.

انواع اتصالات جوشی

قابل ذکر است که اتصال های جوشی که با نام کپ شناخته می شوند دارای دو نوع فولادی و استیل می باشدکه به قطعات مختلف متصل می شوند. در بازار انواع اتصالات جوشی طبقه بندی شده اند که می توان به انواع کپ فولادی، کپ استیل، اتصالات فشار قوی، لوله درز دار و لوله مانیسمان اشاره نمود که به دو صورت کپ بلند و کپ های کوتاه دسته بندی می شوند. مواد تشکیل دهندۀ اتصالات جوشی فولادی، فولاد کربنی و یا استیل کربن است که برای مصارف اتصالات و لوله ها به کار برده می شود. قابل ذکر است که عناصر اتصالات جوشی فولادی را هیدروژن، اکسیژن، برخی عناصر آلیاژی سنگ معدن، نیتروژن، نیکل، مس، کروم و غیره تشکیل می دهد که در نتیجۀ آن می توانیم شاهد فروش انواع اتصالات جوشی باشیم. برای خرید سر دنده مانیسمان به سایت مراجعه کنید.

قیمت اتصالات جوشی

قیمت اتصالات جوشی با توجه به مواد تشکیل دهندۀ اتصالات متفاوت می باشد و پیش از خرید، می توانید به صورت اینترنتی لیست قیمت انواع اتصالات جوشی را دریافت نمائید. تنوع لوله های مانیسمان که به عنوان اتصالات جوشی می باشند متناسب با جنس آنها، دارای قیمت مناسب می باشند که می توانید از فروشگاه های عرضۀ اتصالات کپ جوشی با کیفیت عالی خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ در حوزۀ فروش انواع اتصالات کپ جوشی و لوله های ساختمان سازی فعالیت دارد که می توان به انواع فلنج، انواع شیرآلات، شیلنگ، لرزه گیر و غیره اشاره نمود.

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09128994542

شماره واتس آپ :  09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()