اهمیت سی بی سی تی سعادت آباد:

سی بی سی تی سعادت آباد چه اهمیتی دارد:

تصمیم گیری برای استفاده از فناوری سی بی سی تی سعادت آباد نیاز به یک خطر در مقابل ارزیابی منافع دارد. کالج ها در سراسر کانادا اغلب با انتشار استاندارد های عملی، خطر را در مقابل ارزیابی منافع که خاص بیمار است، می خوانند. برای درست کردن این ارزیابی، باید خطرات تعریف شود.

ALARA   مخفف مفهومی است که در کل رادیولوژی گسترده است. این مخفف عبارت "کمترین حد قابل قبول" است و یک اصل برای استفاده از اشعه در انسان و حیوان می باشد. این ایده از این مفهوم ناشی می شود که هرگونه تابش به طور بالقوه مضر است بنابراین، هنگام استفاده از تشعشع، میزان نوردهی باید به حداقل برسد. از آن جا که  سی بی سی تی سعادت آباد تابش بیش تری نسبت به رادیوگرافی های استاندارد دندان ایجاد می کند برای توجیه استفاده از CBCT ، نیاز به اسکن CBCT از طریق رادیوگرافی دندانپزشکی استاندارد دارد. اغلب پزشکان فواید CBCT را در مقایسه با معاینه رادیوگرافی ذکر نمی کنند، در حالی که ضرر خدمات سی بی سی تی سعادت آباد از سایر رادیوگرافی های پرتودرمانی کم تر است.

عملکرد سی بی سی تی سعادت آباد:

اسکن های CBCT مشابه تصویر پانوراما به سرعت تولید می شوند. در واقع هیچ تفاوتی با تصویر پانوراما ندارد. دستگاه های CBCT به اندازه ی کافی در کشور موجود نیستند به همین جهت در صورت بروز بیماری و ناراحتی برای افراد، باید به تهران سفر کنند. در تهران مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل ، بهترین مرکز برای انجام CBCT است. سی بی سی تی در مقایسه با رادیوگرافی معمولی از نظر هزینه ی مالی و دوز پرتو درمانی متفاوت است. هزینه ی اسکن های CBCT بیش تر است زیرا هزینه ی دستگاه های تولید کننده این اسکن ها نیز بسیار زیاد می باشد.  برای اطلاع از مرکز انجام رادیو گرافی CBCT به سایت مراجعه کنید.

قیمت اسکن CBCT اغلب بسته به مکانی که در آن گرفته می شود، با چه دستگاهی و چه تنظیماتی استفاده می شود، مختلف می باشد. اما شما می توانید در سی بی سی تی سعادت آباد ، با کمترین هزینه اسکن CBCT بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()