انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد:

سی تی اسکن دندان سعادت آباد چه انواعی دارد؟

در صورت خرابی احتمالی دندان ها، دندان پزشک ابتدا برای مطمئن شدن دلیل، نوع و تشخیص اینکه کدام دندان تخریب شده آزمایش سی تی اسکن را خواهد نوشت. سی تی اسکن دندان یا سی بی سی تی از تابش کم خطر و بسیار کم اشعه ایکس به صورت مخروطی تولید می شود. سی تی اسکن ها بر اساس زاویه عکس برداری و دستگاه سی تی تقسیم بندی شده اند.

انواع سی تی اسکن:

از سی تی اسکن هایی که می توان نام برد در مرکز تخصصی سی تی اسکن دندان سعادت آباد ، سی تی اسکن پانورامیک می باشد که این سی تی اسکن می تواند از کل دندان عکس برداری کند و این نوع هنگام ایمپلنت کردن، کشیدن و جراحی دندان و آسیب فک استفاده می شود.

سی تی اسکن اکلوزالی ایکس نوع دیگر از سی تی اسکن در مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد

برای رشد دندان در میان کودکان، دندان نهفته ی آن ها استفاده می شود و عکس برداری به صورت شمای کلی می باشد.

نوع دیگر در سی تی اسکن دندان سعادت آباد می توان به نوع سفالومتری که از نیم رخ عکس گرفته شده و برای مواقعی مانند ارتودنسی مناسب می باشد اشاره کرد.

توپوگرافی نام دیگری از انواع سی تی اسکن می باشد که این عکس سه بعدی است و دارای دستگاهی است که دستگاه دور سر چرخیده و باعث ایجاد عکس مخروطی می شود. برای اطلاع از خدمات رادیوگرافی خارج دهانی به سایت مراجعه کنید

از انواع دیگر در سی تی اسکن دندان سعادت آباد می توان به عکس های دیجیتالی اشاره کرد. این دستگاه جدید و بسیار پیشرفته می تواند عکس را گرفته و در نهایت آن را روی کامپیوتر بررسی و یا حتی متخصص آن را چاپ کند.

با توجه به انواع دستگاه های مربوط به سی تی اسکن دندان سعادت آباد ، مرکز هایی فوق پیشرفته قادرند انواع سی تی اسکن را انجام دهند که از این مراکز می توان به مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل اشاره نمود. تعرفه های مورد استفاده در این مرکز طبق تعرفه هایی است که وزارت بهداشت برای این نوع از مراکز ها تعیین کرده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 364
نمایش همه
علاقه مندی ها ()