دانستنی های خرید و فروش خودرو

شاید شما هم جز آن دسته کسانی هستید که میخواهید به خرید و فروش انواع خودرو بپردازید. در این حال باید بدانید که نکات بسیاری را باید به عنوان فروشنده یا خریدار مورد بررسی قرار دهید که در یک خرید آسان به شما کمک خواهد کرد. در این بخش می خواهیم شما را با دانستنی های خرید و فروش خودرو آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.

نکات خرید و فروش خودرو

اولین نکته ای که باید در فروش خودرو به آن دقت کنید سلامت خودرو است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که در این زمینه اطلاعات و آگاهی های کافی را ندارید، به طور حتم برای فروش خودرو با چالش های بسیاری روبرو خواهید شد. شما میتوانید از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیرید تا شما را با تمامی نکاتی که باید آشنا کند و در نهایت هم از وضعیت سلامت خودروی مورد نظر آگاه خواهید شد.

فروش خودرو

پلاک خودرو را تغییر ندهید!

تا زمانی که پلاک خودرو از خودروی شما جدا نشده است، بهتر است که آن را به دیگری واگذار نکنید. این نکته به ویژه در مسائل امنیتی بسیار مهم است چرا که باعث می شود کسی نتواند از خودروی شما سواستفاده کند. برای کسب اطلاع از خرید و فروش اقساطی گروه بهمن به سایت مراجعه کنید.

شما باید نیمی از فیش پارکینگ را به خریدار بدهید و خودروی خود را به یک پارکینگ معتبر بدهید. شما میتوانید نیم دیگر را نگه دارید و زمانی که فرایند فروش خودرو به پایان رسید آن را به فرد مورد نظر خود بدهید. این کار به ویژه از جنبه های امنیتی بسیار مهم است چرا که اگر خودرویی به نام شما و با پلاکی در تصرف شما باشد، هرگونه مشکلی میتواند به نام شما انجام شود. بهتر است که اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید و زمانی که برای فروش خودرو مطمئن شدید کار خود را انجام دهید.شرکت مبین خودرو با ارائه ی بهترین خدمات توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()