انواع میلگرد استیل:

میلگرد استیل چیست؟

میلگرد های استیل لوله هایی از جنس آلیاژ استیل هستند که همان شمش های استیل می باشند. این میلگرد ها را بر اساس نوع جنس چند دسته تقسیم می کنند:

میلگرد استیل چه انواعی دارد؟

میلگرد های استیل بگیر، میلگرد های استیل نگیر، آلیاژ، میلگرد استیل نسوز

میلگرد استیل بگیر: در زمان تولید این نوع، از درصد بالایی کربن آهن استفاده می نمایند. در نتیجه ی این عمل خاصیت مغناطیسی مواد نیز بیش تر شده و آهن را جذب می کند. این میلگرد ها به دلیل وجود  آهن به زودی زنگ زده و در برابر رطوبت پایداری زیادی ندارند.این نوع میلگرد دارای مقداری کروم نیز می باشد که باعث می شود علاوه بر خاصیت مغناطیسی خاصیت ساییدگی نیز به آن اضافه شود. مانند میلگرد های 400

میلگرد های استیل نگیر: این میلگرد ها ی استیل به علت عدم وجود میدان مغناطیسی و خاصیت مغناطیسی آهن ربا را جذب خود نمی کنند. به این نوع میلگرد، میلگرد استنلس استیل نیز می گویند. مانند میلگرد201، 314و316

میلگرد استیل نسوز: میلگرد های نسوز استیل نیز نوعی دیگر از میلگرد های استیل به شمار می روند که می توان میلگرد های نوع 309، 310 و 321 را در این دسته جای داد. برای خرید و فروش اینترنتی میلگرد استیل به سایت مراجعه کنید.

میلگرد استیل آلیاژی: نوع دیگر میلگرد های استیل که می توان نام برد میلگرد استیل آلیاژی می باشد. میلگرد آلیاژی یعنی هنگام تولید میلگرد به آن فلزات دیگری اضافه شود که در این میلگرد همان استیل اضافه شده است و این میلگرد را می سازد. برای ماشین کاری اضافه کردن استیل بین فلزات دیگر گزینه بهتری است زیرا باعث ایجاد سطحی شفاف با تلورانس بالا هنگام ماشین کاری می شود. میلگرد های آلیاژی استیل از نظر درصد استیل آن انواع متفاوتی را می سازند که از این انواع می توان به میلگرد های استیل آلیاژی اینکونل، میلگرد آلیاژی دوبلکس و میلگرد آلیاژی استیل مونل را نام برد. فروشگاه استیل الف تمامی قطعات استیل را با قیمت ارزان به فروش می رساند. برای خرید میلگرد های نسوز ارزان  به سایت مراجعه کنید.

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()