انواع ورق خشدار استیل:

ورق خشدار استیل چیست؟

برای توضیح در مورد ورق خشدار استیل ابتدا توضیح کوتاهی در مورد استیل خواهیم داد. استیل فلزی است که زنگ نمی زند و به آن فولاد زنگ نزن نیز می گویند. از ورق های استیل می توان به انواع ورق های مات، براق، میرور و نوع مد نظر ما یعنی ورق خشدار استیل اشاره کرد. ورق های خشدار استیل که به تازگی و در سال های اخیر ساخته شده اند دارای ظاهری زیبا و لطیف می باشند که از آن ها برای تولید محصولاتی استفاده می شود که ظاهر بسیار مهم است. قیمت ورق استیل خشدار نسبت به ورق های استیل دیگر بالاتر می باشد. با لمس ورق خشدار استیل به دلیل وجود روکش روی خش های ایجاد شده هیچ حس زبری دست نمی دهد. این خراش یا از ابتدا هنگام تولید ورق استیل ایجاد شده و یا اینکه ورق استیل تولید شده و بعد روی آن خش توسط دستگاه خش زنی انجام شده است.  برای خرید و فروش اینترنتی ورق خشدار استیل به سایت مراجعه کنید.

ورق خشدار استیل چند نوع می باشد؟

ورق خشدار استیل از نظر جذب به آهن ربا و میزان خوردگی دارای دو نوع می باشد. نوع اول ورق خشدار استیل نگیر که جذب آهنربا نمی شود و در آن از8% نیکل و 18% کروم استفاده شده است.

از این نوع می توان به ورق استیل خشدار 304 اشاره نمود. این ورق استیل خشدار از ورق استیل 304 ساخته شده است. ورق ۳۰۴ خشدار در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد.

نوع دوم نیز ورق استیل خشدار بگیر که توسط آهنربا جذب میشود و در آن از 14 تا18% کروم ، 0.5 % نیکل و 1% منگنز به کار برده شده است. قیمت ورق استیل خشدار بگیر از نوع های دیگر به دلیل مقاومت کم‌ در برابر خوردگی قیمت پایین تری دارد. از این نوع ورق می توان به ورق 430 اشاره کرد. ورق 430 در ساخت سینک های ظرفشویی و لوازمی که در آشپز خانه کاربرد دارند استفاده می شود. برای خرید مستقیم ورق استیل به سایت مراجعه کنید.

به طور کلی ورق استیل خشدار به علت زیبایی ظاهری و کیفیت مطلوب در دکوراسیون، ساخت داخل و بیرون اتاقک های آسانسور، گیت های مترو، هود، گاز و خیلی موارد دیگر کاربرد زیادی دارند. فروشگاه استیل الف تمامی قطعات استیل را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()