فروش الکترود نیاز به تخصص و دانش کافی دارد. افراد حرفه ای که چندین سال در این عرصه فعالیت دارند، می توانند بهتر گام های خرید و فروش الکترود را دنبال کنند. کاربرد الکترود در عملیات جوشکاری می باشد که به عنوان الکترود جوشکاری شناخته می شوند. قابل ذکر است که پارامترهای مختلفی در خرید الکترود مؤثر می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. برای اطلاع از  خرید و فروش الکترود به سایت مراجعه نمایید.

فروش الکترود جوشکاری

الکترود از مفتول فولاد ضد زنگ ساخته شده است که فولاد کم کربن نیز شناخته می شود. چند سال اخیر فروش انواع الکترود رونق یافته است که این مسئله نشان دهندۀ اهمیت استفاده از دستگاه های جوشکاری می باشد که با استفاده از الکترودهای جوش کاری می توانند عملیات جوشکاری را انجام دهند. کار جوشکاری توسط الکترودهای جوشکاری صورت می گیرد که توان خوردگی بالا و مقاومت بالا در برابر دما را دارا می باشد و قطعات فلزی را به یکدیگر متصل می کند. در بازار انواع الکترود جوشکاری فروخته می شود که دارای پوشش های مختلف می باشند. الکترود جوشکاری پوشش قلیایی، الکترود استیل، الکترود پایه نیکلف الکترود ضد سایش، الکترود چدن، الکترود آلومینیوم و الکترود رتیلی عرضه می شوند که متناسب با کاربردهای مختلف طراحی شده اند. برای خرید الکترود چدن به سایت مراجعه نمایید.

قیمت فروش الکترود

قیمت فروش الکترود بر اساس کاربرد الکترود جوشکاری برای عملیات جوشکاری می باشد. به عنوان مثال خرید و فروش الکترود پایه نیکل برای مصارف جوشکاری صنایع پتروشیمی مناسب می باشد که از الکترود NCM3 استفاده می شود. قیمت خرید و فروش الکترود متناسب با میزان ضخامت الکترود و نوع پوشش الکترود مشخص می شود. با توجه به نوع کاربرد الکترود در عملیات جوشکاری قطعات فلزی می توانید مناسب ترین الکترود جوشکاری را خریداری نمائید که مقاومت بالایی داشته باشد.

فروشگاه نوین جوش با استفاده از پرسنل کارآمد قادر به فروش الکترود با پوشش های مختلف می باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 428
نمایش همه
علاقه مندی ها ()