برای استفاده از بتن به صورت مقاوم و همین طور به دلیل استفاده از بتن در شرایط مختلف و خاص استفاده از افزودنی های بتن لازم و ضروری می گردد. مواد افزودنی های بتن در تنوع مختلفی هستند و درصد کمی از آن را با بتن مخلوط کرده و با توجه به نوع استفاده افزودنی های ضروری را تعیین می کنیم. برخی از مواد افزودنی های بتن را می توان در زمان بتن ریزی با آن مخلوط کرد و برخی را در هنگام خشک شدن بتن استفاده نمود . برای اطلاع از  قیمت فروش افزودنی های بتن  به سایت مراجعه و در صورت درواست اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای افزودنی های بتن

ایجاد مقاومت بیشتر در بتن

ایجاد کنترلی در واکنش های موجود در بتن

کم کردن هزینه ها

تراکم سازی بیشتر بتن

ماده افزودنی های بتن شامل انواع مواد معدنی و یا شیمیایی هستند که هر کدام به شکل های مختلفی بوده و شرایط خاصی دارد.

انواع مواد افزودنی های بتن

روان کننده ها از دسته محصولات افزودنی در بتن هستند که در ترکیب با بتن به کار می روند و به دلیل روان بودنشان استفاده از آب را کم تر کرده و غلیظ تر و محکم تر می شوند و همین باعث ایجاد مقاومت بیشتر در پایان کار شده وهمین طور می توان راحت تر مواد بتنی را در محل های ضروری قرار داد.برای خرید روان کننده k60  به سایت منتقل شوید.ماده افزودنی بتن ماده مضاعف هوا زا که حباب ساز هستند ، داخل بتن حباب های ریزی تولید می کنند که ای حباب ها و هوای درونی موجب مقاومت بیشتر بتن خواهد شد.

شرکت کران کاو بتن ایران شرکت فروش انواع مواد افزودنی های بتن می باشد که این محصولات با کیفیت بسیار بالا تولید شده اند و این مرکز امکان سفارش اینترنتی را برای ما میسر کرده تا به راحتی سفارش خود را انجام دهیم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()