سالهاست که استفاده از انواع درب های اتوماتیک و یا هوشمند بسیار متداول شده است، و در اکثر ورودی فروشگاه ها، بانک ها، موسسات آموزشی، خدماتی، رستوران ها و هتل ها می توان نمونه هایی از آن ها را مشاهده نمود، که در میان آن ها درب اتوماتیک شیشه ای بیشترین کاربرد و محبوبیت را دارد. در تولید این درب ها از شیشه های سکوریت و یا دو جداره استفاده می شود که در برابر ضربه، سر و صدا و آلودگی های محیطی بسیار مقاوم می باشند، و شاخص ایمنی در آن ها بسیار بالا است، این درب ها در مقایسه با دیگر درب های قدیمی و معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند، و تکنولوژی تولید آن ها بسیار متفاوت است. قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای برحسب مساحت، کیفیت ساخت، نوع طراحی و اجرا محاسبه می شود، و به اطلاع خریداران می رسد. نحوه ی کارکرد و باز و بسته شدن این درب ها را به سادگی می توان در حالت های اتوماتیک، نیمه باز، باز و یا بسته قرار داد، و با استفاده از ریموت انجام می شود.

از جمله سنسور هایی که در این درب های هوشمند الکترونیکی به کار رفته است می توان به به چشم های الکترونیکی مادون قرمز اشاره کرد، که هر گونه حرکتی را تشخیص داده است و باعث باز و بسته شدن درب ها می شود، از دیگر قطعات مصرفی درب اتوماتیک شیشه ای می توان به ریل،موتور، کنترل باکس، غلطک، هرزگرد و کاور اشاره کرد، که به صورت کاملا منسجم و هماهنگ با یکدیگر کار می کنند. خرید درب اتوماتیک شیشه ای علاوه بر سهولت تردد، کنترل و مدیرت عبور و مرور به تنظیم جریان داخل ساختمان نیز کمک می کند.

وب سایت فروشگاهی دلتا دور از معتبرترین شرکت های نصب، تعمیر و فروش درب اتوماتیک شیشه ای می باشد، که با مراجعه به آن می توان با ارزان ترین قیمت انواع درب اتوماتیک را سفارش داد و از خدمات پس از فروش آن در صورت نیاز استفاه نمود.

تماس با ما

شرکت درب اتوماتیک دلتادر آماده ارائه مشاوره رایگان و طراحی و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای در تمامی نقاط کشور میباشد .

آدرس دفتر فروش : تهران - سه راه افسریه - مجتمع تجاری نیک روز - طبقه اول - دلتادر

021-33482557

لطفا جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره حضوری رایگان با واحد فروش آقای ملکی تماس حاصل فرمایید .

ملکی - 09124134002

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 877
نمایش همه
علاقه مندی ها ()