پرده چاپی از جدیدترین سبک های طراحی پرده می باشد که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. با خرید پرده چاپی به راحتی می توانید محیط دکوراسیون داخلی اتاق را با لوازم دکوراتیو از قبیل کاغذ های دیواری و مبلمان سِت نمود و دکوراسیون زیبایی را ایجاد نمود. استفاده هوشمندانه از لوازم دکوراتیو می تواند ارزش و بهای ملک را بهبود ببخشد، ضمن آنکه زیبا، شیک و مجلل به نظر می رسد.

خرید پرده چاپی

خرید انواع پرده چاپی را می توانید مطابق با طرح و سبک کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری انتخاب نمائید که هماهنگی بیشتری داشته باشد. طراحی پرده های چاپی به نحوی است که به صورت پانچ شده می باشد و به راحتی می توان نصب نمود و از زیبایی طرح پرده لذت برد.

نیاز به ذکر است که برخی از شرکت ها نیز می توانند از مزایای پرده های چاپی استفاده نمایند و لوگوی شرکت را بر روی پرده های چاپی طراحی کنند و به صورت اختصاصی خرید پرده چاپی سفارشی را داشته باشند. جنس پرده هایی که بر روی آنها طرح هایی چاپ می شوند، بسیار مقاوم می باشد، ضمن آنکه قابل شستشو می باشند و دارای ثبات رنگ می باشند. خرید و فروش پرده چاپی نیز همانند دیگر مدل های پرده علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و برای دکوراسیون های کلاسیک و مدرن می توان از طرح های متنوع پرده های چاپی استفاده نمود.

قیمت پرده چاپی

قیمت پرده چاپی به کیفیت جنس پرده و همچنین سبک چاپ طرح بستگی دارد. بنابراین به طور مشخص نمی توان قیمت خرید پرده چاپی را مشخص نمود. برای آگاهی از قیمت خرید انواع پرده چاپی می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان پرده های چاپی در تهران فعالیت می کند و امکان خرید پرده چاپی سفارشی را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()