پارکت یکی از محبوب ترین کفپوش های کف ساختمان است که مورد استقبال خیلی از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته شده است. تا کنون شاهد خرید و فروش انواع پارکت در بازار بوده ایم که شامل طرح های جذاب با رنگ بندی های متفاوت می باشند. با توجه به سبک دکوراسیون، به راحتی می توان بهترین انواع پارکت را با طرح و رنگبندی مناسب خریداری نمود که یکپارچگی دکوراسیون را حفظ کند.

خرید پارکت

اگر برای خرید پارکت به بازار فروش لوازم دکوراسیون داخلی مراجعه کرده باشید، می توانید انواع پارکت چوبی و پارکت لمینت را با قیمت مناسب تهیه نمائید. نصب انواع پارکت نسبت به دیگر انواع کفپوش بسیار راحت می باشد و این مسئله موجب استقبال فراوان از کفپوش های پارکت شده است. با توجه به سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک، امکان خرید انواع پارکت مدرن و کلاسیک نیز محیا می باشد چون تنوع طرح و رنگبندی کفپوش های پارکت بسیار زیاد می باشد و انتخاب را برای خریداران راحت تر از گدشته نموده است.

با خرید پارکت مقاوم می توانید چندین سال از مزایای بهترین کفپوش بهره مند شوید و نیاز به تعمیر و تعویض کفپوش نداشته باشید. در نتیجه لازم به ذکر است که با خرید پارکت های لمینت ضد آب که متناسب با استاندارد سایش محل مورد نظر شما ساخته شده باشند، می تواند احساس آرامش و راحتی برای مدت زمان طولانی داشته باشید.

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت با توجه به درجۀ AC، اندازه و کیفیت کفپوش مشخص می شود. نکتۀ قابل توجهی که در این رابطه وجود دارد، این است که تنوع طرح پارکت های لمینت بسیار زیاد می باشد و این مسئله موجب کاهش قیمت خرید پارکت لمینت شده است.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با تلاش مداوم توانسته موفقیت های متعددی را در حوزۀ تأمین انواع پارکت لمینت ارزان در تهران بدست آورد.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()