خرید کاغذ دیواری سه بعدی برای ایجاد تنوع در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار چشمگیر می باشد و نمای فوق العاده ای به فضا می بخشد. با پیشرفت فناوری پرینترهای چاپ کاغذ دیواری، خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی را شاهد می باشیم که حاصل ماشین آلات پیشرفته چاپ می باشد. نصب کاغذ دیواری بسیار ساده می باشد و نسبت به نقاشی ساختمان بهتر و جذاب تر می باشد و به همین دلیل بر علاقه مندان خرید کاغذ دیواری افزوده می شود.

خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی

برای خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی می توانید به فروشگاه های پخش انواع کاغذ دیواری مراجعه نمائید و پس از مشاهدۀ آلبوم های کاغذ دیواری سه بعدی اقدام به خرید کاغذ دیواری سه بعدی لوکس نمائید. کاربرد کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون بسیار وسیع می باشد و می توان برای تزئین دکوراسیون لوکس و مدرن محیط اداری نیز به کار برد. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی لاکچری در فضای دکوراسیون می توانید ارزش و اعتبار ملک را بهبود ببخشید. انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل و شکوفه، کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودکانه، انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح چهره، کاغذ دیواری سه بعدی خطوط نستعلیق و اشعار نمونه هایی از دسته بندی های مختلف چاپ کاغذ دیواری سه بعدی است که بر مبنای سلایق مختلف طراحی می شوند.

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی به فاکتورهای متعددی وابسته می باشد و هنگام خرید کاغذ دیواری باید در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام دهید. توجه به قابلیت شستشو بودن و مستحکم بودن کاغذ دیواری حائز اهمیت می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی فروش کاغذ دیواری سه بعدی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()