برش لیزر به عنوان یکی از مهمترین لوازم صنعتی محسوب می شود که با استفاده از این دستگاه ها می توان لوازم و ماشین آلات متعددی را تولید نمود که نقش مهمی در صنعت کشور ایران خواهد داشت و به رشد اقتصادی کشور کمک می کند. خدمات برش لیزر نیاز به تخصص و دانش دارد که می توانید از شرکت های فنی که در این حوزه فعالیت می کنند، دریافت نمائید.

کاربرد برش لیزر

کاربرد برش لیزر بسیار گسترده می باشد چون در تمام صنایع مختلف برای برش فلزات مختلف نیاز است که از ماشین آلات برش لیزر استفاده شود تا تمام قطعات به شکل منظم و در اندازه های قابل قبول برش خورده شوند تا کارایی لازم را داشته باشند و بتوان در ساخت دستگاه، لوازم و ماشین آلات از آنها استفاده نمود.

اگر به لوازم خانگی، قطعات خودر، قطعات ماشین آلات سنگین و هر وسیلۀ دیگری را مشاهده کرده باشید که از فلزات مختلف چون مس، استیل، آلومینیوم، برنج و غیره ساخته شده اند، با استفاده از ماشین آلات برش لیزر فلزات، برش های قطعات مختلف انجام شده است و در نهایت با عملیات مونتاژ به یکدیگر متصل شده اند. برشی لیزر فلزات همچنین برای حکاکی و مارک گذاری بر روی قطعات فلزات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و نقش مهمی را در صنعت ایفا می کند.

هزینۀ برش لیزر

هزینۀ انجام برش لیزر به جنس فلزات و مدل برش قطعات بستگی دارد. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی را معین نمود. برای آگاهی از هزینۀ سفارش برش لیزر می توانید با واحد خدمات برش لیزر مجموعه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمائید.

برش لیزر نیک به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در عرصۀ ارائه خدمات برش لیزر فلزات مختلف در ایران فعالیت می کند و قادر به همکاری با سازمان و شرکت های مختلف می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 839
نمایش همه
علاقه مندی ها ()