برش لیزر آلومینیوم متناسب با ورق های آلومینیوم طراحی شده است تا بتوان لوازم مختلف آلومینیومی را به راحتی تولید نمود. با استفاده از دستگاه انواع برش لیزر آلومینیوم ، ورق های آلومینیوم در طرح های مختلف برش داده می شود تا بتوان قطعات مختلف آلومینیوم را در تعداد بالا برش داد و سرعت ساخت و ساز لوازم و دستگاه هایی که دارای قطعات آلومینیومی می باشند، افزایش پیدا کند.

خدمات برش لیزر آلومینیوم

خدمات برش لیزر آلومینیوم بسیار گسترده می باشد و در ساخت قطعات و دستگاه های مختلف به کار برده می شود. فلز آلومینیوم از جمله فلزاتی است که سبک است و دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا می باشد و دارای سطح براق می باشد که نسبت به خوردگی و اکسید شدن مقاومت بالایی دارد و کاربرد متعددی در صنایع مختلف دارد و برای تولید محصولات آلومینیومی نیاز است که از مزایای برش لیزر آلومینیوم استفاده نمود.

ماهیت لیزر به نحوی است که می توان برای برش انواع قطعات فلزی و همچنین غیر فلزی به کار برد که این مسئله موجب افزایش کاربرد دستگاه برش لیزر آلومینیوم در صنایع ساخت و ساز محصولات آلومینیومی شده است. با استفاده از ماشین آلات برش لیزر آلومینیوم می توان در مدت زمان کوتاهی، قطعات مختلفی را به طور یکسان برش داد و راندمان کاری را افزایش داد و بر روی محصولات آلومینیومی، لوگو و نوشته هایی را حکاکی نمود.

برخی از دستگاه های برش لیزر آلومینیوم برای اجرای برش کاری از گاز اکسیژن بجای گاز نیتروژن استفاده می کنند تا دقت اجرای برشکاری افزایش یاید، ضمن آنکه مشمول قیمت ارزان تر خواهد بود. دستگاه های برش لیز به راحتی می توانند به وسیلۀ سنسورهای مشخصی، عملیات برش قطعات فولادی را انجام دهند. 

برش لیزر نیک با توجه به سابقه ای که در حوزۀ اجرای برش لیزر فلزات دارد، قادر به ارائه خدمات برش لیزر آلومینیوم نیز می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 867
نمایش همه
علاقه مندی ها ()