برش لیزر مس کاربردهای متعددی در صنایع مختلف دارد که در ادامۀ مقاله به آنها می پردازیم. چند سال اخیر کاربرد دستگاه های برش لیزر افزایش یافته است که این مسئله موجب بهبود کیفیت محصولات ساخته شده می شود. برش مس برای امور ساخت لوازم آشپزخانه، محصولات و قطعات صنعتی، تابلو سازی، مجسمه سازی و غیره نیاز می باشد.

خدمات برش لیزر مس

خدمات برش لیزر مس را می توانید از شرکت هایی که به صورت تخصصی عملیات برشکاری لیزر فلزات را با استفاده از دستگاه های برش لیزر قدرتمند و پیشرفته انجام می دهند، دریافت کنید. مطابق با نوع محصولات می توانید سفارش برش لیزر مس را برای محصولات و قطعات مسی ثبت نمائید و با استفاده از قطعات برش خورده مس، راندمان کاری ساخت و ساز محصولات را افزایش دهید.

از زمانیکه دستگاه های پیشرفته برش لیزر مس در ایران کاربری فراوانی پیدا کرد، بستر مناسبی برای تولید انواع محصولات مسی با کیفیت عالی فراهم شده است. با استفاده از دستگاه برش لیزر مس، در مدت زمان کوتاهی می توان چندین ورقۀ مسی را با ضخامت های متعدد، مطابق با یک الگوی اصلی برش داد. برای ساخت محصولات و قطعات مسی، نیاز است که انواع برش لیزر مس اجرا شود تا بر اساس نوع الگوریتم مدل محصول باشد.

برای حکاکی آرم و نوشته، ایجاد سوراخ، ایجاد برش های متعدد، ایجاد برآمدگی و فرورفتگی، ایجاد خمیدگی و لبه از مهمترین کارهایی است که با استفاده از دستگاه های برش لیزر مس می توان اجرا نمود.

قیمت سفارش برش لیزر مس

قیمت سفارش برش لیزر مس، متناسب با الگوی برش و ضخامت ورقۀ مس مشخص می شود. با توجه به مزایای متعددی که اجرای برش لیزر دارد، می توانید در پرداخت هزینه های مازاد صرفه جویی نمائید.

برش لیزر نیک با استفاده از پرسنل اپراتور متخصص، قادر به ارائه خدمات انواع برش لیزر می باشد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 944
نمایش همه
علاقه مندی ها ()