به جرات می‌توان گفت هیچ خانواده ایرانی را نمی توان پیدا کرد که زیبایی منزل برای آن ها مهم نباشد. یکی از مهمترین عوامل در زیبایی منزل آشپزخانه آن است و در آشپزخانه منزل نیز شاید به جرأت بتوان گفت، کابینت مهم ترین نقش را در زیبایی ایفا می کند. یکی از بهترین انواع کابینت که تا به امروز تولید شده است و توسط بسیاری از مردم مورد استفاده قرار میگیرد، کابینت ممبران است. این کابینت همانند دیگر انواع این محصول هم مزایای بسیار خوبی دارد و هم از معایب بسیار کوچک و قابل چشم پوشی برخوردار است.یکی از مهمترین مزایای که کابینت‌ممبران از آن برخوردار می باشد این است که هم می‌تواند به صورت کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرد و هم به صورت مدرن می توان از آن استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت کابینت ممبران از طریق لینک اقدام نمایید. 

مهم ترین مزایای کابینت ممبران

همانطور که از اسم این کابینت می توان برداشت کرد کابینت ممبران با استفاده از روکش ممبران پوشیده شده است و البته به دلیل قیمت بسیار بالای آن فقط بخشی از آن را با روکش ممبران پوشش می دهند و طرف دیگر را با پی وی سی سفید می پوشانند. اگر قصد خرید کابینت ممبران را دارید پیشنهاد می کنم به فروشگاه ما در فضای مجازی سری بزنید. در مجموعه ما می توانید بهترین انواع کابینت ممبران موجود در کشور را با قیمت های بسیار مناسب مشاهده نموده و در صورت تمایل نسبت به خرید آنها در سریعترین زمان ممکن اقدام کنید. برای اطلاع از  هزینه نصب کابینت  به سایت شرکت آکاژو دیزاین مراجعه نمایید.

اکثر خریداران کابینت‌ ممبران از فروشگاه ما تا به امروز نسبت به کیفیت و قیمت آن راضی بودند که این مورد باعث افتخار مجموعه فروشگاه ما می باشد. امیدواریم شما نیز با خرید کابینت های ممبران از فروشگاه اینترنتی ما و ابراز رضایت از کیفیت و قیمت آنها، خستگی را از تن فروشندگان فروشگاه ما خارج کنید. پس زمان را از دست ندهید و به فروشگاه ما مراجعه کنید تا از قیمت های کابینت های ما شگفت زده شوید.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()