لودر ها از پر کاربرد ترین ماشین آلاتی هستند که در بخش های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و از انها برای  جابجایی و انتقال خاک استفاده زیادی میشود. لودرها در انواع مختلفی تولید میشوند که برخی از آنها وارداتی و همچنین برخی دیگر در شرکت های داخلی تولید شده اند.  لوازم یدکی لودر که در داخل کشور تولید میشوند برای برندهای ایرانی و لوازم یدکی لودرهای  وارداتی نیز در دیگر کشور ها و یا بصورت اورجینال تولید میشوند. لوازم یدکی لودر خارجی به دلیل اینکه ارز بری زیادی دارد و از نوع وارداتی میباشد گران تر از لوازم یدکی تولید داخل است. لوازم یدکی لودر را  با توجه به اعتبار فروشگاه خریداری نمایید تا بتوانید قطعاتی اورجینال را تهیه نمایید.  لوازم یدکی لودر که در کشور ما عرضه میشوند دو نوع دارند که یکی از آنها قطعات تقلبی و دیگری قطعات اورجینال است که نوع اورجینال آنرا معدود فروشگاهی عرضه و به فروش میرساند. تشخیص اینکه کدام یک از قطعات لودر اورجینال هستند و کدام یک تقلبی نیز بسیار دشوار است و به همین دلیل باید با اطمینان به فروشگاه خرید خود را انجام دهید.برای اطلاع از  قیمت لوازم یدکی لودر باکیفیت به سایت مراجعه نمایید.

لوازم یدکی لودر اورجینال را گران نخرید

لوازم یدکی های لودر اورجینال از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار هستند اما به این معنا نیست که قیمتی نا متعارف داشته و هزینه های زیادی را برای خرید قطعه ایجاد کنند. لوازم یدکی لودر اورجینال را گران نخرید و تنها فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت های مناسبی را برای قطعه در نظر گرفته باشند.برای خرید قطعات لودر هیوندا به سایت مراجعه نمایید. 

اگر انتخاب شما فروشگاه سرویس قطعه باشد در نتیجه میتوانید لوازم یدکی لودر آن هم از نوع اورجینال را با بهترین قیمت خریداری کنید زیرا این فروشگاه تخصص و دانش کافی در زمینه فروش لوازم یدکی لودر را دارد و تنها قطعاتی را در فروشگاه گرد آوری کرده از نوع اصلی و اورجینال هستند و میتوانند عملکرد لودر را تا حد زیادی افزایش دهند.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()