پمپ گوگرد مذاب یکی از مهمترین پمپ هایی است که در پالایشگاه ها به کار برده می شود و حجم وسیعی از گوگرد را در مخزن های خود انباشته می سازد. با خرید پمپ گوگرد مذاب مناسب می توان فعالیت های عظیمی در مسائل زیست محیطی انجام داد که شامل حساسیت های ویژه ای می باشد.

خرید پمپ گوگرد مذاب

خرید پمپ گوگرد مذاب ، کمک می کند تا با وجود دمای بالای مذاب گوگرد، برای سیالات حرارتی مناسب می باشد. بیشترین کاربرد عمدۀ پمپ های گوگرد مذاب برای عملیات گاز زدایی، دانه بندی گوگرد، بارگیری گوگرد و تولید اسید سولفوریک است. به دلیل مزایای ویژه ای که دارد، موجب شده است که ویسکوزیته غیر عادی گوگرد را متناسب با پمپ های گوگرد مذاب مناسب مرتفع نمود.

بیشترین متقاضیان خرید و فروش پمپ های گوگرد مذاب، مخازن، پالایشگاه، ترانسپورترها و همچنین تولید کنندگان اسید سولفوریک است. نوع دیگری از پمپ های گوگرد مذاب، گوگرد مذاب عمودی است که در حوزۀ گاز زدایی گوگرد به کار برده می شود و به دلیل ارتقاع طولانی که از آن برخوردار می باشد، به راحتی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

لازم به ذکر است که انواع پمپ گوگرد مذاب، متناسب با فرآیندهای متفاوت ساخته شده اند که برای خرید و کار کردن با پمپ گوگرد نیاز به آگاهی و دانش تخصصی دارد. پمپ های گوگرد مذاب با سیستم بخار گرم می شود و به دلیل برخوردار از ارتفاع بلندی که دارد، عملیات پمپاژ گوگرد مذاب را انجام می دهد. به دلیل نوع کاربرد عمده ای که این نوع پمپ های گوگرد مذاب دارند، به صورت کاملاً متغیر قادر به تنظیم می باشد که چه میزان به عمق فرو رفته شود.

قیمت پمپ گوگرد مذاب ، به دلیل آنکه در شرکت های ایرانی تولید می شد، ارزان تر از برندهای خارجی می باشد، این در صورتی است که این محصول، با مشابه خارجی خود برابری می کند.

شرکت آراپاد صنعت آریانا، به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید پمپ و تجهیزات صنعتی در ایران فعالیت می کند.

آدرس : تهران خیابان ميرعماد، کوچه چهاردهم، پلاك 6، واحد 1

ایمیل: info@arapadsanat.com 

تلفن : 88543204-021  

فکس : 88753835-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()