نماد و امتیاز ساختمان ها نسبت به یکدیگر برحسب نوع طراحی نما آن ها سنجیده می شود، که باید علاوه بر رعایت فاکتورهای لازم در خصوص هماهنگی آن ها با بافت شهری طراحی را به نحوی انجام داد تا ساختمان مورد نظر به گونه ای دیگر جلوه نمایی کنند، و نظر بینندگان را به خود جلب نماید. در اجرای طراحی نما ساختمان نیز می توان از سبک های محتلف طراحی استفاده نمود، که از پر طرفدارترین آن ها می توان به انواع سبک های کلاسیک، رومی، مدرن، لوکس، کامپوزیتی و غیره اشاره کرد، که به ساختمان هویت می بخشند و به نحوی بیانگر زیبایی داخلی ساختمان نیز هستند. با پیشرفت صنعت معماری به تناسب آن طراحی داخلی و خارجی ساختمان ها رشد و توسعه یافت و این امر  زمینه ساز تاسیس شرکت های معماری و طراحی بسیارس شد، که با ارائه به روز ترین متدهای طراحی نما با ارزان ترین قیمت به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.

در نظر گرفتن جغرافیا و اقلیم منطقه، نوع متریال مصرفی، سازگاری با نقشه و سازگاری با نوع سازه از مهمترین فاکتورهایی هستند که در طراحی نما ساختمان باید به آن ها توجه نمود، و یک پروژه بی عیب و نقص را به اتمام رسانید. روش اجرای طراحی نما نیز از دیگر موارد مورد بحث در این صنعت می باشد، که بسته به نوع سازه و متریال مصرفی می توان آن ها را به روش های اجرای نما با ملات سیمانی، خشک، اجرای نما با استفاده از چسب و یا پیچ و رولپلاک تقسیم نمود، که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.برای اطلاع از خدمات طراحی نمای مدرن به سایت مراجعه کنید. 

شرکت طراحی و معماری هیرادانا از مجرب ترین شرکت های طراحی داخلی می باشد، که سالهاست در این صنعت به صورت حرفه ای فعالیت می کند و با استفاده از یک کادر حرفه ای و مجرب و استفاده از به روز ترین روش های طراحی، سبک شناسی و در نظر گرفت علایق مشتریان انواع پروژ ه های طراحی نما ساختمان را به بهترین روش ممکن به مرحله انجام می رساند.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()