آنژیوگرافی و اکوی قلب از مهمترین روش های تشخیص بیماری قلبی می باشد که متخصصان قلب و عروق با استفاده از جدیدترین دستگاه های بروز، اقدام به انجام چنین آزمایشاتی می کنند. امروزه با استفاده از روش های تشخیصی آنژیوگرافی و اکوی قلب ، توانسته اند، برخی از بیماران قلبی را پیش از آنکه به مراحل مزمن برسند تشخیص می دهند و بدین وسیله راهکارهای درمانی زودتر آغاز می گردد و احتمال درمان بیماری قلبی افزایش خواهد یافت.

شرایط انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب

شرایط انجام آنژیوگرافی و اکوی قلبی زمانی است که فرد با یکسری علائم در ناحیۀ قلب به پزشک متخصص قلب و عروق مراجعه می کنند. ایجاد آسیب به بافت های قلبی، نداشتن تعادل شیمیایی و یا الکترولیتی، داشتن ضربان قلب نا منظم، بزرگ و یا ضخیم شدن عضلات و یا دیواره های دریچه قلب تعدادی از مواردی است که برای تشخیص درمان نوع بیماری قلبی نیاز به انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب دارد. برای  انجام آنژیوگرافی کاروتید به سایت مراجعه کنید. 

تفاوت آنژیوگرافی و اکوی قلب

متخصص قلب زمانی تجویز آنژیوگرافی را به بیمار می دهد که فرد دارای درد در قفسه سینه، فک، گردن و بازو می باشد که منشاء بیماری سرخرگی داشته باشد

در حالی که تشخیص اکوی قلب و یا اکوکاردیوگرافی زمانی است که متخصص قلب، نسبت به مشکلات دریچه های قلب شک داشته باشد و موجب ایجاد تنگی نفس و درد در ناحیۀ قفسه سینۀ بیمار گردد.

بنابراین با آگاهی کامل متخصصان قلب نسبت به تفاوت های میان آنژیوگرافی و اکوی قلب، مناسب ترین روش را برای تشخیص بیمار تجویز می کنند و پس از مشاهدات بالینی و نتایج آزمایشات صورت گرفته اقدام به ارائه بهترین خدمات درمانی قلب و عروق می نمایند.

انواع آنژیوگرافی و اکوی قلب

انواع آنژیوگرافی و اکوی قلب توسط جدیدترین تجهیزات تشخیصی قلب و عروق عرضه می شود. در زمینۀ اکوکاردیوگرافی یا همان اکوی قلب، می توان به اکوکاردیوگرافی قفسه سینه، اکوی قلب سه بعدی، اکوی قلب درون قلبی و اکوی قلب دو بعدی اشاره نمود.

در حوزۀ آنژیوگرافی قلب نیز می توان به آنژیوگرافی کرونر، آنژیوگرافی شریان های کلیوی و همچنین آنژیوگرافی کاروتید اشاره نمود.

لازم به ذکر است که از نظر میزان عوارضی که توسط این روش های تشخیصی بر روی بیمار تأثیر گذار می باشد، می توان به این مسئله اشاره نمود که تشخیص آنژیوگرافی حالت تهاجمی دارد و نسبت به نوار قلب یا اکوی قلب عوارض بیشتری دارد که می توان به اشعه ایکس اشاره نمود. در ضمن ممکن است موجب حمله های قلبی، آسیب دیدگی سرخرگ ناشی از استفادۀ کاتر و همچنین سکته مغزی گردد.

نوبت گیری آنژیوگرافی و اکوی قلب

امکان نوبت گیری آنژیوگرافی و اکوی قلب به صورت اینترنتی و تلفنی نیز علاوه بر نوبت گیری حضوری برای بیماران قلبی فراهم می باشد. امروزه با نوبت گیری اینترنتی از مرکز خدمات آنژیوگرافی و اکوی قلب ، می توانید در زمان صرفه جویی نمائید، ضمن آنکه با برنامه ریزی کامل می توانید به تمام کارهایی که قرار است انجام دهید، دست پیدا کنید.

بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق، پیش از اینکه به بیمار قلبی تجویز انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب را دهند، توضیحات کاملی نسبت به روند اجرای آزمایشات ارائه می دهند تا از استرس های بیماران کاسته شود و با آرامش کامل آزمایشات تشخیصی آنژیوگرافی و اکوی قلب را انجام دهند.

هزینه انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب

عموماً هزینه انجام آنژیوگرافی نسبت به اکوی قلب بیشتر می باشد. البته به نوع آنژیوگرافی و اکوی قلب بستگی دارد. برای کسب اطالاعات بیشتر می توانید با کلینیک های تخصصی قلب و عروق که خدمات آنژیوگرافی و اکوکاردیوگرافی ارائه می دهند، تماس بگیرید.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی، به جدیدترین تجهیزات تشخیصی درمان بیماری های قلب و عروقی مجهز می باشند و اجرای آنژیوگرافی و اکوی قلب را توسط بهترین متخصصان انجام می دهند.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()