در این بخش به شما در مورد اشتباهات رایج در هنگام استفاده از تردمیل خانگی توضیح خواهیم داد.

1_ دویدن روی تردمیل با پای برهنه : مطمئن باشید وقتی با پای برهنه روی تردمیل می دوید پاهای شما آسیب خواهد دید مثلا میسوزد ،پاره و زخمی میشود ، مشکلات پوستی مثل قارچ می گیرد و یا تاول های درشتی می زند ، علتش هم این است که تسمه تردمیل خانگی داغ میکند  و متناسب با وزنی که دارید این داغی روی پای شما تاثیر می گذارد . معمولا با این کار افراد چاق بیشتر آسیب می بینند. بهترین کار برای جلوگیری از این مشکلات پوشیدن کفش های مناسب پیاده روی و دویدن است

2_ ‏پیاده شدن از روی تسمه در حال حرکت : معمولا به علت عوامل تصادفی مانند تلفن زدن و دستشویی رفتن و ... افراد بدون خاموش کردن تردمیل از تردمیل پیاده میشوند ، اینکار در بسیاری از موارد موجب برهم خوردن تعادل آن افراد میشود و نتایج زیان باری را به بار می آورد . حتی در بعضی موارد دیده شده که این کار تعادل افراد دیگر را در اطراف آن شخص نیز میتواند برهم زند و موجب خطر شود. برای اطلاع از قیمت تردمیل خانگی به سایت مراجعه کنید. 

سعی کنید اول دستگاه را خاموش کنید و بعد اینکه تسمه ایستاد از تردمیل  پیاده شوید . اگر هم کار اضطراری پیش آمد حتما از دکمه ایمنی استفاده کنید .

3_ وجود اشیاء خطرناک در اطراف تردمیل : شما باید همیشه این احتمال که ممکن است از روی تردمیل به پایین بیفتم را در نظر بگیرید و سعی کنید اطراف تردمیل را خالی کنید ، مطمئن باشید اگر اطراف تردمیل را خالی نکنید اتفاق ناگواری پیش خواهد آمد. به خصوص زمانی که اشیاء نوک تیز در اطراف تردمیل وجود داشته باشد.

4_ به خود فشار آوردن : این ذهنیت که اگر من بیشتر به خودم فشار بیاورم میتوانم بازده بیشتری داشته باشم بسیار غلط است . زیرا چنین کاری ضربه مهلکی به اندام حیاتی وارد میکند مثلا میتواند موجب سکته قلبی و ... شود . پس با اعتدال تمرین کنید و سعی کنید به خود فشار وارد نکنید.

در این مطلب به شما در مورد ویژگی های یک تردمیل خوب توضیح خواهیم داد .

در خرید تردمیل خانگی ، موتور ، تسمه و مشخصات فنی بسیار مهم هستند

مشخصات تردمیل خوب چیست؟

 در این قسمت مواردی را بررسی می کنیم که مربوط به مشخصات فنی دستگاه هستند و در خرید تردمیل نقش مهمی دارند.

1_ یک تردمیل با قدرت بالایی داشته باشد تا بتوانند به خوبی تسمه را در سرعت ها مختلف به حرکت در بیاورد همچنین باید وزن بالایی را تحمل کند چون بیشتر افرادی که از تردمیل استفاده می کنند دارای اضافه وزن هستند و تردمیل باید وزن آنها را ساپورت کند.

2_ تردمیل خانگی باید بدنه محکمی داشته باشد تا در زمان برخورد در جابه جایی ها یا ضربه دیدن خم نشود و خراب نشود.

3_ وزن یک عنصر مهم در مورد تردمیل است معمولا تردمیل های آلومینیومی تاشو چون وزن کمتری دارند و فضای کمتری را اشغال می کنند مورد استقبال قرار گرفته اند . وزن یک تردمیل باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل حمل و جا به جایی باشد.

4_ هنگامی که تردمیل خریداری میکنید باید توجه داشته باشید آیا عرض شانه های شما با عرض تسمه تردمیل برابر است یا نه؟ ، اگر غیر از این باشد آن تردمیل برای شما مناسب نیست و بازده برایتان نخواهد داشت. برای اطلاع از قیمت انواع تردمیل از طریق لینک اقدام نمایید. 

5_ همواره توصیه میشود تردمیلی خریداری کنید که دارای ضربه گیر باشد چون ضربه گیرها مانند کمک فنر ماشین عمل میکنند و نیروی را مستقیما به شما برنمی گرداند. تردمیل هایی که فاقد ضربه گیر هستند معمولا درد کمر و مفاصل را باخود برای شما به همراه می آورند.

6_ ورزش کردن با تردمیل بعد از گذشت زمانی موجب خستگی شما میشود وشما را دچار روزمرگی می کند برای حل این مشکل باید در کنار دویدن روی تردمیل ورزش دیگری نیز انجام داد ، تردمیل های امروزی بیشتر به صورت چندکاره ساخته میشوند . این قابلیت برای ورزشکاران بسیار مفید است زیرا تمرین آنها را از حالت یکنواختی در می آورد و آنها را به ورزش کردن مشتاق تر میکند آپشن های  این تردمیل ها زیاد است مثلا مسگری و دراز نشسته و ...فروشگاه هایپر جیم در خدمت شماست. 

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()