دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی از مهمترین مباحثی است، که با پیشرفت صنعت ساخت و ساز و معماری ساختمان ها نقشی بسیار مهم و پر رنگی در بهینه سازی، کاربردی کردن محیط و زیبا سازی فضای داخلی ساختمان ها ایفا می کند. در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی در طول سالیان اخیر طرح های بسیار زیادی مطرح شده است، که هر کدام از آن ها توجیح خاص خود را دارند و در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و برخی طرح ها و تزئین های دیگر نیز مربوط به آداب و رسوم و جغرافیای محیط می شوند، که از مهمترین آن ها می توان به سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، مدیترانه ای، مصری، اسلامی و غیره اشاره کرد، که رنگ بندی، اشیاء تزئینی و سبک دکوراسیون در هرکدام از آن ها متفاوت می باشد، و قیمت اجرای دکوراسیون داخلی نیز متناسب با تغییر الگوها و سبک های چیدمان و طراحی افزایش و یا کاهش می یابد.

نور پردازی یکی از مهمترین المان هایی است، که در زیبایی و جلوه گری محیط تاثیر بسزایی دارد، و از مهمترین اصول طراحی به حساب می آید، که در آن می توان از هر دو منبع نور طبیعی و مصنوعی مانند هالوژن های سقفی و لامپ های ال ای دی استفاده نمود، که باید در هنگام انتخاب آن ها به سبک کلی دکوراسیون و شدت و میزان نوردهی در هر مکان دقت لازم را به کار برد. بهتر است قبل از تصمیم گیری به استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی برای محیط کار و یا منازل شخصی خود، بودجه و ایدآل های مورد نظر خود را مطرح نمایید، تا با محدود تر شدن سطح انتخابی خود بتوانید به راحتی و بدون سردرگمی طرح های دلخواه خود را انتخاب نمایید.

شرکت معماری و طراحی هیرادانا از برجسته ترین شرکت های خدماتی ارائه دهنده انواع خدمات بازسازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، بطوریکه در سالیان اخیر بیشترین میزان رضایت مندی را از مشتریان خود کسب کرده است، و در شمار منتخب ترین شرکت های طراحی قرار کرفته است.

استفاده از تکنیک های نور پردازی، سبک شناسی، ترکیب رنگ ها و استفاده از اشیاء و ریزه کاری های خاص به منظور زیبایی بیشتر و جلوه بخشیدن به محیط را می توان هنر دکوراسیون داخلی دانست، که به یاری صاحبان صنعت، مشاغل و معماران می آید تا ضمن بهتر دیده شدن خدمات آن ها، به جلب و جذب متقاضیان نیز کمک نماید.  اهداف طراحی و دکور کردن محیط ممکن است، جنبه های بسیاری از جمله ترغیب و جذب مشتری و یا ایجاد فضایی آرام و دل انگیز به منظور ایجاد حس آرامش و ارتباط بهتر با مشتریان باشد، برای مثال دکوراتور ها برای دکوراسیون هتل های تاریخی و گردشگردی سعی می کنند ضمن بازسازی یک محیط تاریخی و زیبا از زرق و برق محیط نیز غافل نشوند، و بتوانند رضایت مشتریان را در بالاترین سطح ممکن برآورده نمایند، و یک خاطره به یاد ماندنی را برای آن ها تداعی نمایند. قیمت اجرای دکوراسیون داخلی بر اساس هدف و سبک چیدمان، کیفیت و میزان متریال مصرفی و میزان کار انجام شده نرخ گذاری و فاکتور می شود، و معمولا شرکت های طراحی و دکوراسیون قبل از انجام کار این هزینه ها را به صورت تقریبی به مشتریان گزارش می دهند.

 نوع و سایز مبلمان،استفاده از تابلو های جذاب و مرتبط با هدف طراحی، نور پردازی ویژه که با استفاده از المان های طبیعی مانند پنجره و نورگیر و مصنوعی همچون لامپ و هالوژن انجام می شود و همین طور برخی سبک های طراحی داخلی مانند محل قرار گیری کتابخانه و شومینه و  غیره از مهمترین جزئیاتی هستند که در دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می گیرند. از مهمترین سبک های طراحی دکوراسیون می توان به سبک های مینیمال، مدرن، مدیترانه ای، مصری، ژاپنی و غیره اشاره کرد که متناسب با هدف و موقعیت جغرافیایی محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا از مجرب ترین شرکت های کارگزار در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی با ارزان ترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت می باشد،که با سالها فعالیت مستمر و موفق توانسته رضایت و اعتماد متقاضیان را کسب نماید.

تماس با ما

لطفا برای آشنایی بیشتر با ما و پروژه های در دست اجرا از شرکت , فروشگاه  ما دیدن فرمایید تا بتوانیم بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی و خدمات ساختمانی را خدمتتان ارائه دهیم.

شماره همراه : 09125754921

 شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

تلفن ثابت: 9 - 22172068

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد2

تلفن ثابت: 44890732 - 44274146

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()