از آنجایی که مزیت های دستگاه ضدعفونی کننده پازمین بسیار متنوع می باشد افراد زیادی از جمله خریداران و مشتری این محصول هستند. یکی از ویژگی های مهم و اصلی که درون این دستگاه وجود دارد و شما باید از آن اطلاع داشته باشید این است که دارای سنسور چشمی می باشد. شما برای خرید این دستگاه ضدعفونی کننده باید اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید و یکی از بهترین مدل های آن را که با نیاز شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید. برخی از مدل های آن مخزن قوی تری دارد و پمپ آنها هم با سرعت بیشتری کار می کند، بنابراین شما زمان خرید باید تمامی مشخصات آن را مورد بررسی قرار دهید. گارانتی دستگاه های ضدعفونی کننده پازمین به طور معمول یک ساله طراحی می شود، و شما با استفاده از این گارانتی می توانید در صورت خرابی دستگاه آن را تعمیر کرده و یا قطعات آن را که اگر نیاز به تعویض داشته باشید تعویض کنید.

مزیت های دستگاه ضدعفونی کننده پازمین :

برخی از مهمترین مزیت هایی که این دستگاه دارد و موجب شده است مشتریان زیادی داشته باشد عبارت است از :

  1. نوع پاشش آن ریزدانه می باشد و همین ویژگی دستگاه موجب گشته که مواد شوینده درون آن به تمامی سطوح دست و یا لباس های شما پاشیده شود..
  2. شما مدت زمان پاشش آن را می توانید تنظیم کنید و هر زمانی که مایل بودید مدت زمان آن را بیشتر و یا کمتر کنید تا از این طریق هر زمانی که مایل بودید دستان خود را ضدعفونی نمایید.
  3. پمپ طراحی شده درون دستگاه بسیار بادوام و قوی می باشد، به همین دلیل شما تا مدت زمان طولانی می توانید از آن بدون به وجود آمدن هیچ مشکلی استفاده کنید.
  4. جنس بدنه آن از فلز می باشد و به همین دلیل هیچ آسیبی به آن وارد نمی گردد.

قیمت دستگاه ضدعفونی کننده پازمین

همه شما به خوبی می دانید که هر یک از وسیله های بهداشتی قیمت مشخص شده ای دارد و شما برای خرید آنها باید بر اساس مدل های متنوعی که دارند هزینه ای را پرداخت کنید. دستگاه ضدعفونی کننده پازمین هم دارای انواع متفاوتی می باشد و هر یک از انواع آن دارای ویژگی های مختلفی می باشد و شما باید بر اساس نیازهای خود یکی از آنها را خریداری کنید. شما می توانید هر نوع مواد شوینده ای که در نظر دارید را در این دستگاه بریزید و برای تمیز کردن دست های خود از دستگاه به صورت پاششی استفاده کنید. شما می توانید برای استفاده کردن از این دستگاه هر بار که نیاز به آن داشتید آن را شارژ کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که برای خرید دستگاه ضدعفونی کننده پازمین بهتر است تمامی ویژگی های آن را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا یکی از انواع آن را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

هزینه خریداری دستگاه ضدعفونی کننده پازمین :

هزینه ای که برای خریداری این نوع از دستگاه ضدعفونی کننده باید پرداخت کند به مدل آن بستگی دارد، هر یک از مدل های آن دارای ویژگی های مختلفی می باشد، برخی از آنها حجم زیادی را در برمیگیرند و برخی از آنها هم برای ساختمان های کوچک و یا مصارف شخصی می باشند. شما هر یک از آنها را که نیاز داشته باشید می توانید خریداری کنید.

برای خرید انواع دستگاه ضدعفونی کننده بهتر است بیشتر از اینکه به قیمت آن توجه می کنید به ویژگی های آن توجه داشته باشید. اگر دستگاه خریداری شده شما کیفیت مناسبی داشته باشد تا سال های سال می توانید از آن استفاده کنید و از خرید خود پشیمان هم نمی شوید، بنابراین بهتر است به خوبی ویژگی های آن را بررسی کنید.

 

اطلاعات تماس و آدرس

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22

آدرس ایمیل : info@tajhizat.co

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

خط اختصاصی ← 02180808081

تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712

تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()