لاستیک ها از مهم ترین بخش های خودرو بوده و بخشی است که تعادل خودرو را تنظیم می کند. لاستیک ها شامل انواع مختلفی هستند که در برند های مختلفی در بازار عرضه می گردند. همچنین انواع لاستیک ها در دسته بندی های مختلفی قرار دارند که خرید اینترنتی لاستیک را می توان در این انواع انجام داد. برای این که بتوانیم یک لاستیک مناسب برای خودروی خود انتخاب کنیم باید با ویژگی های لاستیک آشنا شویم.

انواع لاستیک

انواع لاستیک ها برای هر خودرو متفاوت بوده و برای خرید باید حتما از لاستیک مناسب برای خودرو استفاده کرد. همچنین برند های بسیاری که خارجی یا تولید داخل هستند در بازار موجود است. برای خرید لاستیک باکیفیت می توانید از برند های معروف استفاده نمایید. بنابراین شما با انتخاب برند باید نوع لاستیک را انتخاب کنید .لاستیک ها در ضخامت های مختلف در بازار وجود دارند ، همین طور از نظر آج نیز با هم متفاوت هستند. انتخاب یک لاستیک خوب و باکیفیت هم تعادل و امنیت خودروی شما را برقرار می سازد و هم دوام و ماندگاری بالایی داشته و می تواند در مدت زمان بیشتری برای شما کار کند.

یکی از مواردی که در عمر لاستیک ها موثر است، نوع استفاده و رانندگی می باشد. همچنین باد لاستیک به دلیل تاثیرگذاری بر تعادل خودرو مهم بوده و باید به صورت مداوم چک شود. زیرا اگر باد لاستیک کم باشد و یا زیاد باشد خودرو از مسیر خود منحرف شده و می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بار آورد. برای این که بتوانید یک لاستیک مناسب با خودرو انتخاب کنید باید دقت بالایی در  خرید لاستیک  داشته باشید. استفاده از یک رینگ خوب نیز در بالانس خودرو موثر بوده و باید به آن توجه شود.

ترکیبات لاستیک

لاستیک از مواد اولیه ی کائوچو که در سه نوع طبیعی، مصنوعی و بازیافتی است تشکیل شده است. کائوچویی که به صورت طبیعی است از شیره ی درخت تشکیل می شود اما کائوچوی مصنوعی نفتی بوده و تولید می شود همچنین به این ماده ، دوده نیز اضافه می شود که باعث افزایش مقاومتش می شود. دیگر ترکیبات شیمیایی نیز در لاستیک ها وجود دارد. نخ نیز از دیگر ترکیبات لاستیک می باشد که از پلی استر و نایلون یا ریون تشکیل می شود. همچنین لاستیک خمیری نیز جزء دیگر از لاستیک های خودرو می باشد.

لاستیک تیوب لس

لاستیک های تیوب لس به لاستیک های بدون تیوب گفته می شود که با ساختاری که دارد نیازی به تیوب ندارد. داخل این لاستیک ها لایه ای بوتیل وجود دارد که باعث می شود تمامی درز های آن گرفته شود و راه نفوذی نماند. لاستیک های تیوب لس به صورت کامل بر روی رینگ فیکس می شود تا راه نفوذی نداشته باشد، بنابراین می تواند باد را تحمل کند. در زمان هایی این لاستیک پنچر شود ، شیوه ی پنچرگیری آن از روی چرخ می باشد بنابراین با لاستیک های دیگر تفاوت های بسیاری دارد. برای خرید لاستیک کومهو به سایت مراجعه کنید.

یکی از مواردی که در خرید لاستیک باید به آن توجه کنید تاریخ تولید و انقضای آن است. تاریخ تولید بر روی لاستیک ها درج می شود و تاریخ انقضا 4 سال پس از تولید می باشد. بر روی لاستیک ها می توانیم 4 عدد را بیابیم که این اعداد شامل سال ساخت میلادی و هفته ی ساخت می باشد. برخی از فروشندگان لاستیک های تاریخ گذشته را با قیمت های پایین به فروش می رسانند که این لاستیک ها دارای پوسیدگی می باشند به همین دلیل در خرید لاستیک باید به تاریخ تولید آن توجه داشت.

فروشگاه تایر ایرانیان از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع لاستیک می باشد. این مرکز فروش لاستیک را به صورت مستقیم انجام داده و شما می توانید انواع لاستیک را با قیمت پایین خریداری کنید.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()