تبلیغات یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در فروش محصولات بوده و اگر تبلیغاتی در کار نباشد ، نمی توان در میان رقبا پیشی گرفت. بنابراین اگر می خواهید به موفقیت در شغل و حرفه ی خود برسید باید تبلیغات را بخشی از کار بدانید. تابلو وسیله ی تبلیغاتی بسیار مهم است. تابلو وسیله ای برای شناسایی مرکز مورد نظر شماست. تابلوسازی امروزه پیشرفت بسیاری داشته و امروزه شاهد انواع تابلو ها با سبک های مختلف می باشیم. تابلوسازی در مرکز تابلوسازی در انواع مختلف با توجه به سلیقه ی ما انجام می گیرد.

تابلوسازی در انواع مختلف

تابلوسازی در انواع مختلف انجام می گیرد. از انواع تابلو ها می توان به تابلو ال ای دی ، تابلو فلکسی ، تابلو چلنیوم ، تابلو فلزی ، تابلو کامپوزیت ، تابلو پلاستیکی و....  اشاره کرد.

روش تابلوسازی در تابلو های فلزی

تابلو های فلزی یکی از انواع تابلو ها می باشد که این تابلو ها از دوام بالایی برخودارند. تابلو های فلزی را معمولا برای مکان های ثابت انتخاب می کنند زیرا این تابلو ها ماندگاری بالایی دارند. تابلو های فلزی دارای حروف برجسته بوده و به صورت کلاسیک ساخته می شوند. این تابلو ها تنوع زیادی نداشته و برای مناطق بارانی مناسب نمی باشند. تابلوسازی فلزی یکی از پر طرفدارترین نمونه های تابلوسازی می باشد.

روش تابلوسازی در تابلو های ال ای دی      

تابلو های ال ای دی یا روان از انواع تابلو هایی هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. تابلو های روان از ال ای دی هایی تشکیل شده که قابلیت پخش انواع متن ها را دارد. این تابلو ها دارای برنامه ای برای پخش کلمات هستند که قابل تغییر بوده و می تواند بسیار کاربردی باشد. زمینه ی تابلو های روان دارای لامپ های ریزی است که در کنار هم قرار گرفته اند. برنامه ای که به این تابلو داده می شود باعث روشن شدن تعدادی از لامپ ها شده و تغییر میکنند. برای انتخاب کلمات می توان نام برند و محصولات و جملات تبلیغاتی را انتخاب کرد.

روش تابلوسازی در تابلو های چلنیوم

تابلو های چلنیوم از انواع تابلو هایی است که بسیار پرطرفدار بوده و برای اکثر مشاغل مناسب می باشد. حروف در تابلوسازی تابلو های چلنیوم به صورت برجسته بوده و دارای تنوع بسیاری می باشد. در حروف تابلو چلنیوم از لامپ هایی جهت نور پردازی استفاده می شود. در تابلوسازی حروف تابلو چلنیوم با استفاده از لایه ای چلنیومی و پلاستیکی ساخته می شود. به دلیل نورپردازی این تابلو ها ، تابلو چلنیوم از راه دور نیز جلب توجه می کند.

روش تابلوسازی در تابلو های پلاستیکی

در تابلو های پلاستیکی نیز مانند تابلو های فلزی از حروف برجسته استفاده می شود. در واقع حروف در تابلو های پلاستیکی از قطعات پلاستیکی ساخته می شود. تابلو های پلاستیکی از تنوع بالایی برخوردارند و می توان برای مکان های مختلف از آن استفاده کرد و همین طور تابلوسازی در این نوع قیمت مناسبی دارد. برای سفارش ساخت تابلو استیل به سایت مراجعه نمایید.

روش تابلوسازی در تابلو های استیل

تابلو های استیل از بادوام ترین و ماندگار ترین تابلو ها می باشند. استیل به دلیل خاصیت ضد زنگ بودنش می تواند در هر منطقه ی آب و هوایی مورد استفاده قرار گیرد. در تابلوسازی تابلو های استیل در انواع قاب دار و بدون قاب تولید می شوند. تابلو های استیل فرم کلاسیک داشته و تنوع خیلی زیادی ندارد اما دوام آن در برابر باد و باران موجب شده بسیاری از افراد این تابلو را برای مکان مورد نظر خود انتخاب نمایند.

مرکز تابلوسازی اچ دی لایت یکی از مراکز تابلوسازی می باشد. این مرکز انواع تابلو ها را با بهترین طراحی و کیفیت به تولید می رساند و با قیمت بسیار پایین به دست مشتریان خود می رساند.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()