لیبل یکی از وسیله هایی است که در رابطه با بسته بندی بوده و می تواند بسیار کاربردی باشد. لیبل ها انواع مختلفی دارند که هر یک دارای جنس و کیفیت های مختلفی بوده و برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی لیبل می توان اطلاعاتی را درج کرد که شامل تاریخ تولید و انقضا ، توضیح راجع به محصول ، قیمت ، اشکال و.... می باشد. چاپ لیبل در مرکز چاپ لیبل مختلفی انجام می گیرد.

زمانی که به فروشگاه ها مراجعه می کنیم می توانیم انواع لیبل ها را مشاهده کنیم که روی محصولات خانگی و پوشاک و مواد غذایی چسبانده شده است و شامل قیمت ها و اطلاعات مختصر از محصول می باشد. زمانی که شما به فروشگاه مراجعه می کنید وجود لیبل می تواند شما را به سمت آن محصول جذب کند و در نتیجه چاپ لیبل موجب فروش بیشتر محصولات هم می شود. همچنین در مواردی برای بسته بندی محصولات و در انبار داری ها برای شناسایی محصولات نیاز به وجود لیبل می باشد بنابراین لیبل همانند شناسنامه ای برای محصولات بوده و با استفاده از آن اطلاعات لازم را به دست می آوریم. برای خرید و چاپ لیبل باید به نوع محصولات توجه داشته باشیم. برخی از لیبل ها دوام کمتری داشته و برای محصولاتی از جمله مواد غذایی که چندروزه است مورد استفاده قرار می گیرد. همین طور برخی دیگر از انواع لیبل ها مقاومت و ماندگاری بالاتری داشته و برای محصولاتی که در شرایط خاصی مانند رطوبت و حرارت و فشار هوا به وجود می آیند ، استفاده می شود .

انواع چاپ لیبل

لیبل کاغذی یکی از انواع لیبل های رایج بوده که در رنگ های مختلفی می توان آن را خریداری کرد. لیبل های کاغذی ارزان قیمت بوده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایعی از قبیل پوشاک، مواد غذایی ، نساجی ، دارویی و... از چاپ لیبل کاغذی استفاده می شود. این لیبل ها ماندگاری کمتری نسبت به سایر لیبل ها داشته و برای محصولات با ماندگاری کم در فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد و این لیبل ها در رطوبت دچار آسیب می شوند.

لیبل های حرارتی نوعی دیگر از انواع لیبل ها بوده که چاپ آن نیازی به ریبون ندارد و چاپ لیبل به صورت حرارتی را داریم که این چاپ تا مدتی باقی مانده و سپس محو می شود. بنابراین از این نوع لیبل نیز برای مواردی که قرار است لیبل کوتاه مدت روی محصول بماند مورد استفاده قرار می گیرد.

لیبل پی وی سی از انواع دیگر لیبل ها می باشد که پلاستیک مانند است و دارای مقاومت بالایی نسبت به سایر لیبل ها می باشد. یکی از مزایای این چاپ لیبل دوام و ماندگاری آن در دماهای بالا می باشد همچنین در مقابل عواملی مانند آب و آفتاب مقاوم می باشد. از این لیبل برای محصولاتی که در شرایط مرطوب قرار دارند و یا در طولانی مدت ماندگاری دارند استفاده می شود مانند لوازم خانگی و فروشگاهی و سایر قطعات صنعتی.برای سفارش چاپ لیبل رنگی به سایت مراجعه نمایید. 

لیبل متال یکی دیگر از انواع لیبل های رایج می باشد که فلزی است و برای محصولاتی مانند قطعات خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این لیبل قابلیت کشسانی داشته و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در زمان های طولانی می توان از این لیبل ها استفاده کرد.

برای چاپ لیبل می توانید به مراکز ارائه دهنده ی انواع چاپ لیبل مراجعه داشته باشید. این فروشگاه ها قیمت های مختلفی را برای چاپ لیبل ها در نظر می گیرند که در این میان برخی از آنان به سود کمتر راضی هستند. شرکت خدمات چاپ سورن یکی از شرکت های فعال در بخش چاپ لیبل می باشد. این شرکت توانسته چاپ لیبل اقتصادی را به مشتریان خود عرضه کند.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()