خودرو های چینی خودرو هایی هستند که چند دهه است که بسیار مورد توجه کشور ما قرار گرفته اند. خودرو های چینی از ظاهر خوبی برخوردارند و قیمت نسبتا مناسبی دارند که همین دو امر باعث فروش بیش از حد این خودرو ها شده است اما از نظر فنی و قطعات داخلی باید گفت که چیزی از رقبای هم سطح خود کم ندارند. انواع خودرو های چینی را می توان در بازار یافت و روزانه تعداد بالایی از خودرو های چینی خرید و فروش می شوند. یکی از این خودرو ها بسترن است. خودروی بسترن از خودرو های جدیدی است که توسط کمپانی چینی به نام faw ساخته شده که برای ساخت این خودرو از کمپانی های دیگری نیز کمک گرفته شده است. خودروی بسترن دارای طراحی بسیار زیبایی است و لوازم یدکی بسترن نیز از قدرت بالایی برخوردارند. کمپانی ساخت خودروی بسترن از سال 1997 فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت های معتبر و بنام مزدا و فولکس از شرکت هایی هستند که به کمک این کمپانی چینی آمده اند و به دلیل نام و آوازه ی این دو شرکت ، محصولات این خودرو سازی توانست مقام بالاتری را در میان رقبا پیدا کند. بدین ترتیب فروش بالایی از محصولات این شرکت صورت گرفت که یکی از این خودرو های پر طرفدار خودروی بسترن می باشد. همچنین برای طراحی و زیبایی بسترن از ایتالیایی ها کمک گرفته شده که زیبایی این خودرو بدین ترتیب به درجات بسیار بالایی رسیده است. داشتن کابینی زیبا و فضای داخلی مجهز و سیستم امنیت پیشرفته این خودرو را به خودرویی لوکس تبدیل کرده است. برای اطلاع از قیمت فروش قطعات بسترن به سایت مراجعه نمایید. 

خودروی بسترن نیز از خودرو های جدید می باشد که برخی از افراد در خرید آن دچار شک و تردید می باشند. در ابتدای ورود این خودرو به دلیل جدید بودن آن مورد استقبال زیادی قرار نگرفت. بعده ها نمونه های جدید تری از بسترن روی کار آمدند که توانستند توجه بسیاری را به خود جلب کنند. طراحی داخلی و خارجی این خودرو و مشخصات فنی و لوازم یدکی بسترن باعث شد افراد بسیاری به سمت این خودرو گرایش پیدا کنند. جادار بودن بسترن یکی از مشخصه های اصلی این خودرو می باشد و به راحتی افراد می تواند در این خودرو جای بگیرند. از لوازم یدکید بسترن که بسیار قدرتمند هستند موتور و گیربکس آن است که به صورت دنده ای و اتومات نیز  از قدرت بالایی برخوردار است. بسترن از لحاظ قیمتی در میان خودرو های هم رده از قیمت مناسبی برخوردار است و همین طور از طراحی پیشرفته ای ساخته شده که باعث شده افراد بسیاری این خودروی را انتخاب نمایند. برای خرید از فروشگاه لوازم و قطعات خودرو به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی بسترن

فروش لوازم یدکی بسترن توسط فروشندگان لوازم یدکی خورو انجام می گیرد که با توجه به کیفیت آن در قیمت های مختلفی انجام می گیرد. با روی کار آمدن لوازم تقلبی ، برای خرید لوازم یدکی بسترن باید دقت بسیاری داشت تا به دام کلاهبرداران سودجو نیفتیم. برای خرید لوازم یدکی بسترن می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید که این فروشگاه ها امکان ثبت اینترنتی سفارش را برای مشتریان خود فراهم نموده اند. خرید نمونه های اصل قطعات از نمایندگی های اصلی صورت می گیرد و این فروشگاه های معتبر و بنام نیز این قطعات را به فروش می رسانند. برای خرید می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمایید و لواز یدکی بسترن را به صورت کاملا اورجینال تهیه نمایید. این فروشگاه امکان خرید اینترنتی را هم برای مشتریان خود فراهم نموده و شما با استفاده از لینک ها می توانید به راحتی به سایت منتقل شده و خرید خود را ثبت نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()