باسکول 300 کیلویی پیام توزین TS300:

مشخصات کلی باسکول 300 کیلویی پیام توزین TS300:

باسکول 300 کیلویی پیام توزین مدل TS300 ترازو هایی دیجیتالی صنعتی است که برای توزین اجناس مختلفی در فروشگاه ها و صنعت استفاده می ‌شود. این دستگاه دارای کاربرد فراوانی می باشد و از آن در بسیاری از مشاغل استفاده می کنند. از این مشاغل می‌ توان به کشاورزی، انبار داری، میوه فروشی، عمده فروشی و حتی شغل ‌های خیابانی و سیار نیز این دستگاه توزین، کاربرد فراوانی دارد. از مشخصات ویژه این دستگاه همانطور که از نامش پیداست ظرفیت اندازه گیری تا حداکثر ۳۰۰ کیلوگرم می باشد، که این اندازه گیری را با دقت ۱۰۰ گرم انجام می دهد. از مشخصات ظاهری این دستگاه توزین دارا بودن یک سینی فلزی است که ابعاد آن 60×50 می باشد. رنگ این دستگاه نیز از نوع ضد خش می باشد که این نوع رنگ برای کار این باسکول در محیط های صنعتی و در برابر بارهای سنگین بسیار مناسب است. پیام توزین ۳۰۰ کیلویی با دارا بودن یک علمک با ارتفاع ۶۰ سانتی متر از جنس فلز و نمایشگری که روی آن قرار دارد به راحتی می تواند نمایشگر ال سی دی را از گزند هرگونه آسیبی محافظت نماید. همچنین خود نمایشگر نیز دارای محفظه درب داری است که نمایشگر سه تکه را محافظت خواهد کرد که این سه قسمت شامل وزن به کیلوگرم، قیمت و قیمت کل می باشد. از مزیت هایی که این باسکول را در مشاغل صنعتی و مشاغل فروشگاهی محبوب کرده این است که دارای باتری داخلی می باشد و این باتری نیز قابل شارژ است، به همین دلیل مشاغل سیار از آن به وفور استفاده می کنند. از قابلیت های دیگر این دستگاه داشتن پارسنگ می باشد، که باعث می‌ شود این ترازوی دیجیتالی بتواند وزن خالص هر نوع باری را به دست بیاورد. دستگاه پیام توزین ۳۰۰ کیلویی، از باسکول های ثابت محسوب می شود، زیرا هیچ چرخی در قسمت زیرین این دستگاه وجود ندارد.برای اطلاع از قیمت فروش باسکول به سایت مراجعه کنید. 

مزیت های استفاده از باسکول پیام توزین 300 کیلویی:

دلایلی که باعث شده است این دستگاه، به دستگاه توزین محبوبی تبدیل شود ظرفیت آن می ‌باشد. این ظرفیت به دلیل زیر یک تن بودن و دقت های متغیری که دارد، باعث شده است که استقبال زیادی از این ترازو شود. علاوه بر سینی ترازو که خود از جنس مقاومی می باشد، برای استحکام بیشتر ترازو، از یک سمت توسط میله هایی محافظت شده است و این میله ها علاوه بر سینی می توانند از علمک و نمایشگر نیز محافظت به عمل بیاورند. رنگ این ترازوی صنعتی دیجیتالی به طور کلی نارنجی می باشد و قسمت هایی از آن نیز رنگ مشکی است و هر دو این رنگ ها از جنس رنگ ضد خش می باشند که  می ‌توانند در برابر رطوبت و آسیب های ناشی از نور خورشید در شغل های سیار، مقاومت زیادی داشته باشند. این ویژگی برای بعضی از خریدار ها ویژگی مهمی است. از مزیت‌های این سنجش توزین می توان گفت که دارای نمایشگری می باشد که در برابر نور خورشید نیز کاملاً اطلاعات واضحی را نشان خواهد داد.برای خرید از نمایندگی فروش باسکول های پند به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه نمایید. 

از مزیت های دیگر که طراحان این باسکول تاُکید ویژه ‌ای به آن دارند، این است که این دستگاه در برابر گرد و خاک کاملاً مقاوم می باشد. این دستگاه که نوعی ترازوی دیجیتال در صنعت می باشد، می تواند هر جسمی را که حداکثر ۳۰۰ کیلو وزن داشته باشد را اندازه گرفته و دقت آن نیز همانطور که در متن های بالا به آن اشاره شد ۱۰۰ گرم می باشد. البته باید به این نکته اشاره نمود که این دستگاه قابلیت تنظیم میزان دقت را دارا است و می توان عدد های مختلفی برای میزان حساسیت در آن تنظیم کرد. سینی این ترازو دیجیتالی صنعتی با دارا بودن سایز متناسبی، جایگاه خوبی برای قرارگیری انواع اجسام که زیر ۳۰۰ کیلو دارند است.

 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712

مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()