شرکت آموت یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که در زمینۀ فروش تجهیزات هوایی کشور در حال فعالیت می باشد. کاربرد دستگاه های تصویربرداری هوایی در سطح جهان شناخته شده می باشند چون نقش بسزایی در کیفیت فیلمبرداری دارند. این شرکت معتبر آموت فعالیت خود را از ابتدای سال 1392 آغاز نموده است و به عنوان یکی از شرکت های پیشگام در صنعت فروش و عرضۀ تجهیزات عکسبرداری هوایی و همچنین طراحی انواع مولتی روتور در ایران فعالیت خود را ادامه داده است. مجموعه شرکت آموت به عنوان یکی از اولین مجموعه هایی در ایران فعالیت دارد که دارای مجوز از سوی اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران می باشد. گروه شرکت فروش دستگاه های تصویربرداری هوایی آموت همچنین به عنوان پیشگام واردات قانونی انواع مولتی روتور در تهران فعالیت خود را شروع کرده است و امکان فروش اینترنتی انواع تجهیزات هوایی از جمله انواع مولتی روتور، لوازم جانبی مولتی روتور، لرزشگیر تصویری، انواع هلی شات و ربات های پیشرفته را برای خریداران فراهم نموده است.

محصولات شرکت آموت

محصولات شرکت آموت در عرصۀ فروش دستگاه های تصویربرداری هوایی، لوازم جانبی، تعمیرات مویک ایر و هلی شات فعالیت دارند. در همین راستا خدمات ارزنده ای به متقاضیان دستگاه های کوادکوپیتر عرضه نموده اند. استفاده از جدیدترین ربات های فناوری و پیشرفته که در امور تصویربرداری هوایی به کار برده می شوند، توانسته است تحول چشمگیری را در این زمینه ایجاد نماید. امروزه به راحتی می توان تصاویر و فیلمبرداری های هوایی را با استفاده از انواع هلی شات از آسمان انجام داد که بسیار فوق العاده و جذاب می باشند. لازم به ذکر است که برخی از این دستگاه ها مجهز به جدیدترین فناوری می باشند که امکان فیلمبرداری فول اچ دی و یا 4K را برای اپراتور دستگاه فراهم نموده است. فروشگاه آنلاین شرکت آموت از جمله مجموعه هایی می باشد که با تهیۀ جامع و کامل اکثر تجهیزات و لوازم جانبی مویک ایر در ایران، توانسته خدمات قابل توجهی به هموطنان خود ارائه دهد. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره نمودیم، می توان ذکر کرد که خدمات شرکت آموت به عنوان یکی از اولین شرکت های تأمین کننده در زمینۀ تجهیزات تصویربرداری هوایی در ایران فعالیت می کند. شرکت آموت همچنین زمینه را برای ارائه خدمات تعمیرات چنین دستگاه هایی، برای متقاضیان فراهم نموده است. در نتیجه با استخدام نیروی متخصص، امکان تعمیر انواع دستگاه مویک ایر را برای نیازمندان به این نوع خدمات قرار داده است.برای خرید انواع اسپارک به سایت مراجعه نمایید. 

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت

فروشگاه اینترنتی شرکت آموت، شرایط فوق العاده ای را برای فروش اینترنتی انواع تجهیزات هوایی فراهم نموده است. در نتیجه می توانید متناسب با نیاز خود، پس از بررسی های دقیق اقدام به خرید نسل جدید دستگاه های هلی شات مویک ایر نمائید که به جدیدترین امکانات و فناوری مجهز می باشند. گروه شرکت آموت از زمانی که چنین خدماتی را در اختیار هموطنان خود قرار داده است، شاهد نمایش تصاویر فیلمبرداری هوایی بسیار زیبا و جذاب می باشیم که ناشی از وضوح کیفیت تصاویر و همچنین شیوۀ کنترل دستگاه می باشد.

شرکت فروش مویک آموت در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و بهترین موقعیت را برای خرید دستگاه های هلی شات برای متقاضیان فراهم نموده است. امروزه توجه به معقولۀ فیلمبرداری هوایی باعث رونق کسب و کار شرکت های عرضه کنندۀ تجهیزات هوایی شده است که در نتیجۀ آن می توانند شاهد پیشرفت و توسعۀ فعالیت های تخصصی تصویربرداری هوایی در سطح کشور شوند.

شرکت آموت به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش انواع تجهیزات هوایی فعالیت دارد و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان فروش آنلاین دستگاه های مویک ایر را برای متقاضیان فراهم نموده است. مجموعه آموت همچنین خدمات تعمیر دستگاه های مویک ایر را در تهران فراهم نموده است.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()