بیل مکانیکی یکی از ماشین های راهسازی می باشد که می تواند در بخش های مختلف عمرانی مورد استفاده قرار گیرد. لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل بازوی مفصلی ، کابین و باکت می باشد همین طور سایر لوازم یدکی بیل مکانیکی شامل لوازم موتوری و چرخ و سیستم های ترمز و هشدار دهنده است.  به دلیل این که این وسیله برای کار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد باید از قطعات بسیار خوبی برخوردار باشد که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم از دوام خیلی خوبی برخوردار باشد. بیل مکانیکی ماشینی چند جانبه است یعنی می توان از آن برای موارد مختلفی استفاده کرد. عاملی که بیل مکانیکی را به یک ماشین چند جانبه تبدیل می کند ، قابلیت نصب انواع لوازم مختلف بر روی آن می باشد. برای اطلاع از  قیمت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید. 

قابلیت های لوازم یدکی بیل مکانیکی

بر روی بیل مکانیکی می توان از نصب مته، چکش، گراپ، قیچی، چنگک و .... استفاده کرد که بدین ترتیب با استفاده از این لوازم یدکی بیل مکانیکی می توان انواع کار ها را انجام داد. عملیاتی از قبیل خاک برداری ، شکستن سنگ و مصالح، حمل مصالح، خرد کردن سنگ و...

بسیاری از سطوح توسط مواد منفجره نیز شکسته نمی شوند که به وسیله ی چکش در بیل مکانیکی می توان این کار را انجام داد. شما می توانید از بیل مکانیکی برای حفر کانال هم استفاده کنید. همچنین عملیات تخریب که از مهم ترین کار ها در بخش های عمرانی است با استفاده از بیل مکانیکی امکان پذیر خواهد بود.

انواع بیل مکانیکی از نظر چرخ ها

بیل مکانیکی چرخ لاستیکی: این نوع از بیل مکانیکی به دلیل لاستیکی بودن چرخ هایش بیشتر در سطوح هموار مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از نمونه ی چرخ زنجیری گران تر بوده و سرعت خیلی خوبی دارد. بنابراین با استفاده از این بیل مکانیکی می توان کار ها را سرعت بخشید.برای خرید از نمایندگی فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی از طریق لینک اقدام نمایید. 

بیل مکانیکی چرخ زنجیری: بیل مکانیکی چرخ زنجیری با توجه به لوازم یدکی بیل مکانیکی مخصوص که شامل چرخ های زنجیری می باشد می تواند در محیط های ناهموار مورد استفاده قرار گیرد. این نوع از بیل مکانیکی می تواند در شرایط سخت قرار گیرد و حرکت کند. با استفاده از این بیل مکانیکی می توان انواع حفاری ها و تخریب ها و کندن زمین و... را انجام دهیم. بیل مکانیکی چرخ زنجیری از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در محیط های آسفالتی نمی تواند حرکت کند. روی زنجیر های بیل مکانیکی زنجیری از دنده هایی استفاده می شود که این دنده ها وظیفه ی حرکتی در بیل مکانیکی را دارد و می تواند به ثبات و استقرار آن کمک کند. بیل مکانیکی چرخ زنجیری با استفاده از لوازم یدکی بیل مکانیکی باکیفیت و خوبی که دارد که مناسب برای حرکت در زمین های نرم است می تواند در شیب های زیاد هم حرکت کند. سرعت حرکت این نوع از بیل مکانیکی خیلی زیاد نبوده و آن هم بخاطر شرایط سخت کار کردن با این ماشین می باشد.

بیل مکانیکی کششی: این نوع از بیل مکانیکی برای حفاری بسیار مناسب بوده و می تواند در زمین های نرم و سخت مورد استفاده قرار گیرند. این نوع از بیل مکانیکی به دلیل لوازم یدکی بیل مکانیکی مخصوصی که دارد می تواند حفاری زمین را به خوبی انجام دهد که یکی از این لوازم یدکی بیل مکانیکی، بازوی طویل آن است که شرایط را برای حفاری هر چه بیشتر میسر می نماید.

فروشگاه پارت یدک راهسازی یکی از شرکت های معتبر در بخش فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی و سایر ماشین های راهسازی می باشد . این مرکز با توجه به عرضه ی مستقیم محصولاتش توانسته این قطعات را با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریانش برساند.

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 205
نمایش همه
علاقه مندی ها ()