دستگاه ضدعفونی کننده محک با کمترین زمان و هزینه و با مصرف کم ترین مواد ضدعفونی کننده می تواند لباس، دست، گوشی، تلفن همراه و محیط و سطوح را به بهترین نحوه و بالاترین کیفیت ضدعفونی کند. استفاده از این دستگاه بدون هیچ گونه تماس فیزیکی صورت می گیرد و بدین شکل میزان ابتلا به بیماری های ویروسی مثل کرونا به حداقل می رسد. استفاده از این نوع از دستگاه ها در شرایط فعلی کشور  یک ابزار ضروری و حیاتی محسوب می شود و استفاده از این دستگاه ها در کلیه ی محیط های تجاری و اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. محیط هایی مثل آرایشگاه ها، داروخانه ها، پاساژ ها، پارک ها و محیط های تفریحی و ورزشی از این دستگاه ها برای ضد عفونی کردن بهره می برند. دستگاه ضدعفونی کننده محک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و همین عامل باعث شده است بسیاری از خریداران از این دستگاه برای ضد عفونی کردن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری های ویروسی استفاده کنند. برای  خرید دستگاه ضدعفونی کننده محک باکیفیت  به سایت مراجعه کنید.

قابلیت های دستگاه ضدعفونی کننده محک

استفاده از دستگاه های ضد عفونی کننده محک راحت بوده و این دستگاه ها عملکرد بسیار سریعی دارند. کیفیت بالا  و عملکرد راحت این دستگاه ها جزو مزیت های این دستگاه محسوب می شود. عملکرد دستگاه ضد عفونی کننده به صورت اتوماتیک است و به صورت کاملا بی صدا  فرایند ضد عفونی کردن را انجام می دهد. دستگاه های ضد عفونی کننده از نظر مصرف مواد ضد عفونی کننده کاملا بهینه و به صرفه هستند و بدون هیچ گونه تماس فیزیکی فرایند ضد عفونی کردن انجام می شود.  در این دستگاه ها یک سنسور تشخیص مانع وجود دارد که این سنسور می تواند حضور فرد را تشخیص دهد و بعد از آن اقدام  به پاشش مواد ضدعفونی کننده بر روی دست یا لباس فرد می کند.

عملکرد دستگاه ضدعفونی کننده محک

دست و تلفن همراه جز مواردی هستند که می توانند میزان ابتلا به بیماری های ویروسی را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند، بهترین راهکار این است که دست و تلفن همراه به صورت مرتب ضد عفونی شده تا مانع از انتقال بیماری های ویروسی شود. ضد عفونی کردن مرتب باعث از بین رفتن میکروارگانیسم های زنده و مضر در محیط می شود. دستگاه ضدعفونی کننده محک دارای عملکردی سریع و راحت است که در شرایط فعلی کاربرد های بسیاری دارد. بسیاری از محیط ها مثل بیمارستان، داروخانه، مراکز بهداشتی، پاساژ ها و ... می توانند از این دستگاه برای ضد عفونی کردن استفاده کنند.

اهمیت استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده محک:

مدارس و ادارات محیط هایی هستند که به علت مراجعه محور بودن احتمال شیوع و ابتلا به بیماری های ویروسی در آن محیط ها بیشتر است. دستگاه ضد عفونی کننده یک عامل موثر جهت جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی است. این دستگاه ضد عفونی کننده به دلیل عملکرد سریع و راحت طرفداران بسیاری دارد و در شرایط فعلی کشور از نظر بحران سلامت و بهداشت یک ابزار حیاتی محسوب می شود که استفاده از آن در محیط های مسکونی، تجاری و اداری الزامی است.

آشنایی با دستگاه ضد عفونی کننده پدالی:

دستگاه های ضد عفونی کننده پدالی میزان تماس فیزیکی با سطوح آلوده را به حداقل رسانده و به فرآیند ضد عفونی کردن سرعت می بخشد. در هنگام استفاده از این دستگاه ها باید پا را بر روی پدال تعبیه شده در پایین دستگاه قرار داد و با فشردن پدال ماده ضد عفونی کننده از دستگاه خارج شده و بر روی دست پاشیده می شود. برای خرید از مرکز خرید دستگاه ضدعفونی کننده به سایت فروشگاه محک گستر مراجعه کنید.

این دستگاه تماس دست های آلوده به دستگاه را حذف می کند. دستگاه ضد عفونی کننده یک پمپ قوی دارد که این پمپ مصرف برق پایینی داشته و در جلو درب ورودی ادارات، سازمانها و بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم
  • خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 - 02166087816
    نمایندگی ← 02166940107 - 02166919619 - 02133124701 - 02177379814 - 02155833465
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()